BM:
Trvam na svojom (a presvedcil som sa dnes o tom znova), ze uvedeny usek od zastavky "Poliklinika Sever" (od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Strojarenska) je len dvojprudovy, pricom od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Garbiarska tu su pozdlz vozovky parkovacie plochy (statie pozdlz okraja cesty, resp. v pripade niky statie kolmo na okraj cesty). To, ze sirka vozovky by mohla teoreticky zodpovedat stvorprudovke este neznamena, ze to stvorprudovka musi byt. V tomto konkretnom useku vsak predpisu pre zriadenie stvorprudovky nevyhovuje sirka vozovky (aj ked je dajme tomu siroka teoreticky na 1 a 1/2 pruhu
). Napokon, dopravne znacenie (ani zvisle, ani vodorovne) tu nie je, a to je smerodajne.
Trvam na svojom (a presvedcil som sa dnes o tom znova), ze uvedeny usek od zastavky "Poliklinika Sever" (od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Strojarenska) je len dvojprudovy, pricom od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Garbiarska tu su pozdlz vozovky parkovacie plochy (statie pozdlz okraja cesty, resp. v pripade niky statie kolmo na okraj cesty). To, ze sirka vozovky by mohla teoreticky zodpovedat stvorprudovke este neznamena, ze to stvorprudovka musi byt. V tomto konkretnom useku vsak predpisu pre zriadenie stvorprudovky nevyhovuje sirka vozovky (aj ked je dajme tomu siroka teoreticky na 1 a 1/2 pruhu

Sarko
KRIZOVATKA KOMENSKEHO-STROJARENSKA je JEDNOZNACNE DVOJPRUDOVA (v kazdom smere 1 jazdny prud a medzi nim je kolajovy pas). Vozovka tu totiz nie je oznacena dopravnym znacenim umoznujucim jazdu vozidiel vedla seba (znacka D50a: jazdne pruhy, resp. vodorovna dopr. znacka V2a: pozdlzna prerusovana ciara). Po okrajoch elektrickoveho pasu su 2 vodorovne pasy, ktore neumoznuju jazdu v priestore elektrickoveho telesa, pricom len nedavno tu vodorovne dopr. znacenie obnovovali.