Čaute chlapci, neviete aké vraky autobusov vo vozovniach máme????
__________________________________________________
P.S.: Hrdza sa už aj na B 941E(3209) ukazuje. ? ?
To som už nekonkretizoval, ale ak som spomínal čap, vyplýva z toho, že nehovorím len o samotnom podvozku.
Re #6637 BMko: No, to som tiež nedopísal, ale myslel som, že sa dovtípiš.
A si si isty, ze uprostred toho podvozka je otocny cap?? Otocny cap (tkz. Kralovsky cap) je umiesteny na rame vozidla. A ten je pomocou karos-poistky spojeny z podvozkom (v ktorom je vypuzdrenie) a ramom vozidla.
Dve vzájomne spojené kolesá električky tvoria nápravu (dvojkolesie). Dve nápravy sú vložené v ráme, ktoré tvoria podvozok. Uprostred tohto podvozka je umiestnená tzv. kolíska s otočným čapom, čo je vlastne jeho geometrický stred. Od tohto stredu sa počíta vzdialenosť otočných čapov medzi dvoma podvozkami.
padne už konečne to komunistické vedenie v MHD,začnú robiť poriadky aj v THP ani nevedia začo berú peniaze. ve´d každý robotník tam má troch nadriadených
Pri nahadzovaní cieľa nedávaš cieľ ako na elektr.busečkach ale zvolíš si smer pri danej linke (väčšinou 1,2) to ti vypíše konečnú a pýta sa "je zadáni směru O.K.?", to potvrdíš a vypíše sa ti "Čekání na odjezd" a to potvrdíš pri odchode z konečnej(smyčky) na východziu zastávku a potom to už reaguje na otváranie dverí a jazdu. V našich NP-čkach to funguje, žiaľ bez akustického hlásenia, len zahlási "příští zastávka" a na vnútornom transparente naskakujú zastávky. (Zatiaľ)
ad biela ciara: bolo to v tej nizkopodlaznej, ale na zadnom konci (teda aspon v tom case na zadnom konci ). tam bola rovnako aj ta nalepka s tym divnym napisom. tusim to bola 517(?)
ad Nenahynanie: stitky su originaly z CKD, ale v jednej vasej T6A5 boli na oknach vedla tych originalnych (uz vyblednutych) stitkov nove nalepky zrejme made in DPMK (bola to tusim ta s reklamou na umyvaciu linku)
K dverám, máš dobrý postreh, zostal tam pôvodný pohon dverí s ruskými leteckými (či akými) motorčekmi. ? Osvetlenie je takisto pôvodné, akurát v strednom článku sú nové kryty a vo všetkých azda aj nové žiarivkové trubice.
K tomu nápisu, ak to bola nálepka, niekto si ju vymyslel. Inak upozorňovacie nápisy sú väčšinou ešte striekané. No a ten priestor vyznačený bielou čiarou má byť od madla po pravej strane prvých dverí kolmo ku kabíne vodiča. Zrejme si sa viezol s vozidlom, ktoré bolo na prehliadke, kde sa vymenila guma, ale čiaru už v maliarskej dielni natrieť zabudli.
V prípade "Nenahýňajte" máš pravdu, až som prekvapený, že som si to doteraz neuvedomil, že je to nesprávne. Nie sú tie umelohmotné štítky originály z ČKD? Nemáte/nemali ste také aj v BA?
K #6621 - košické T6A5 už strešné prevíjacie transparenty nemali, i keď vývod na streche majú a káble sú tam zaizolované. Ešte pred dodávkami T6 už boli systematicky odstraňované aj z KT8D5. K tomu došlo z dôvodu, že medzi linkami sú rôzne prejazdy a kvôli niekoľkonásobnému dennému prevíjaniu sa plátno veľmi rýchlo poškodzovalo. Nedávno som prišiel aj na to, že sa ničilo kvôli inverznému nástreku (v priestore čísla bolo čisté biele plátno, zvyšok modrý nástrek). Farba urobila plátno tvrdším a menej poddajným a tak sa začalo po okrajoch v podstate lámať. Posledné 3 transparenty boli ešte minulý rok na troch KT8 (512, 517 a 534), ktoré pravidelne vykonávali zálohy (vozovňa, Št. Lokomotívy, OC Važec). Transparen na A-článku bol však otočený o 90° tak, že číslo linky bolo vyobrazené len v smere jazdy (t.j. už nie od strany dverí). Číslo sa skladá z terčíkov a jednoduché manuálne ovládanie je inštalované v kabíne vodiča. KT8 #512 i 517 prešli GO s dosadením BUSE, takže posledný takýto "čudný" transparent už zostal len na #534.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
BMko