Reply on: 1018 #4511:
No, mne bolo vysvetlovane, ze pri instalacii lahkeho vedenia (tahove vyhybky Elektroline, delta-zavesy) je prave vyhodne mat lahky plastovy zberac a NIZSIU silu pritlaku. Pri instalacii vedenia na pevnych svorkach a vyhybkach typu Ohio Brass (? - pisem spravne?) je zas najvyhodnejsie pouzit tazke kovove zberace a VYSSIU silu pritlaku.
Nie som odbornik na vedenia, otvaram diskusiu. Laminatko, ozvi sa.
1018
BM ma pravdu, v ZA sa lieta neskutocne a nielen na rovinnych usekoch. Vyhybky sa tu bezne sekaju aj 30-35 km/h -ovou rychlostou, obmedzenia rychlosti pod mostami, na krizeniach a inych kritickych miestach sa zvaecsa ozaj nedodrzuju, aj ked su casto aj navestou vyznacene. Keby vodic zo Ziliny sadol do KE-ckeho tbusu, tak by na 2 km jazdy napr. po Furci aspon na 3 miestach dotrhal priecne lana. Tu prave vidno, co robi tlakovanie palic. Lebo trat v ZA nie je projektovo o nic horsia ani o nic lepsia, ale tlakovanie 15 a 8 kP je riadny rozdiel...