Reply on: S499.1023 #4490:
Vďaka za poučenie. Na nových tratiach Elektroline nemajú. Tuším si to bol Ty osobne, kto svojím odborným okom posúdil, že to, čo som do istého času v Košiciach považoval automaticky za Elektroline je vlastne Esko. Pokiaľ sa nemýlim (ale aj to možné, tak ma nebite), v Košiciach je jediný Elektroline, a to na manipulačnej trati do vozovne pre núdzové otáčanie ...Mier - HyperTesco - Mier... A aj tento jediný sa neprehadzuje rádiovo, ale klasicky štýlom jazdy. V Košiach vlastne vôbec rádiové ovládanie výhybiek neexistuje, čo samo o sebe núti vodičov pred výhybkami spomaliť, aby tam potom mohli šaškovať s pedálmi.Re #4492 balky: Žiadame modré gumy o čo najrýchlejšie jednanie v tejto veci
Skutočne, stav je neúnosný. Pred priecestím čakajú v dvoch pruhoch kolóny bežne aj 6-8 minút aj viac. V praxi to znamená, že neprejazdné v určitých smeroch sú aj križovatky vzdialenejšie od priecestia, pretože všetko sa upcháva.
Vladimír
Chronometráže, verím, budú čoskoro upravené v časoch, kedy je to vhodné.
V Žiline jednak majú väčšinou Kummlerky, kde je v max=15 km/h a jednak majú dosť voľné jazdné časy. Kompetentná osoba mi na námietku v tomto smere (chrono) povedala, že je to oukej, pretože je problém, ak vodič nestíha, ale keď má náskok, vždy môže pribrzdiť ?