Reply on: S499.1023 #4490:
Vďaka za poučenie. Na nových tratiach Elektroline nemajú. Tuším si to bol Ty osobne, kto svojím odborným okom posúdil, že to, čo som do istého času v Košiciach považoval automaticky za Elektroline je vlastne Esko. Pokiaľ sa nemýlim (ale aj to možné, tak ma nebite), v Košiciach je jediný Elektroline, a to na manipulačnej trati do vozovne pre núdzové otáčanie ...Mier - HyperTesco - Mier... A aj tento jediný sa neprehadzuje rádiovo, ale klasicky štýlom jazdy. V Košiach vlastne vôbec rádiové ovládanie výhybiek neexistuje, čo samo o sebe núti vodičov pred výhybkami spomaliť, aby tam potom mohli šaškovať s pedálmi.Re #4492 balky: Žiadame modré gumy o čo najrýchlejšie jednanie v tejto veci

KVKV
Tá databáza je fakt slušná práca, uvítal som hlavne autobusy, ktoré som nemal kompletne podchytené. Jedine ,čo by som doporučoval, je oddeliť električky od busov, nepriemne sa do toho pletú busy z prvého číslovania -rada1 až 100..., už aj preto, že to bola samostatná rada nezávislá na električkách.
V električkách som našiel niekolko chybičiek, postupne zašlem opravy, včetne doplňujúcich údajov. Ak budeš mať záujem. Bolo by dobré to potom aj zverejniť na stránke imhd. Mám čiastočne spracované aj prečíslovacie rošády u T3.