Reply on: balky #3129:
Zločin to nie je, ale ide o princíp, že ja ako cudzinec môžem po vzhliadnutí piktogramu na Palackého vystúpiť akože na autobusovej stanici a v areáli stanice ma teoreticky môže čapnúť nejaký strážnik s blbými kecmi a pod. Najlepšie by bolo, keby sa prechod stanicou zlegálnil a patrične tomu pripôsobil.Re #3131 Papyr: Životné skúsenosti ma naučili v Košiciach sa nedobre počúva pochvalné slovo na Prešov a v Prešove zasa pochvalné slovo na Košice

Re #3132 Nodes: Ak sa na L12 hodia sóla bez zmeny intervalu v čase sedla, obávam sa katastrofy. Už dnes je na dennom poriadku, že do 15m Solarisu sa ľudia ledva vojdu. Aby nevznikli nedorozumenia, upresňujem, že píšem o úsek Nová nemocnica - Stará nemocnica. Zvyšná časť trasy - "prívesky" - sú dnes silne predimenzované.
Vladimír
Re #3125 Sarko: Ja som si ten piktogram všimol už dávnejšie a bez toho, aby som hľadal problémy tam, kde nie sú, ma tiež napadlo, že toto rozhodnutie môže byť dosť ľahko napadnuteľné. Oficiálne je prechod cez areál autobusovej stanice chodcom zakázaný, preto by ani DPMK nemal k tomu podnecovať.
Re #3125 BM: Ak by sme už chceli silou-mocou vyťahovať vonku ďalší autobus, tak ja by som ho radšej dal na L17. S ohľadom na premávku L5 (kým ju ešte máme) mi osobne pripadá logickejšie, aby L15 opäť končila na Mikovíniho a k Optime sa predĺžila L17. Sledujem tým to, že prúdy z NO do Optimy by sa takto skoncentrovali do L5, čím by sa aspoň trochu oživil záujem o električku na tejto trase a L17 by Optimu spojila so severom Terasy a "oblizla" by centrum zo západu (Slovenský rozhlas) a sever (Nám. Maratónu mieru). Optima by tak možno mala za menej peňazí ešte lepšiu obsluhu ako dnes.