Reply on: Vladimír #1480:
Odkiaľ máš informáciu o odpredaji 79 ks vozidiel T3?!? Čo sa zatiaľ hovorí, je predaj 15 ks T3. Aj tak DPMK nemá koncepciu, ako ich predať, takže si myslím, ak sa aj podarí DP nejaké T3 predať, budú to skôr iba kusovky. Pragoimex ma stále záujem, ale iba o typ KT8. Mať vozidlový park menej ako 20 ks, predstavuje zvýšené náklady na prevádzku daného typu. Zo 40 vozidiel máme už len 19 ks tohto typu, takže...
Sarko
Ďakujem za obšírny príspevok. Čo sa týka môjho príspevku, iste uznáš, že z môjho laického pohľadu sa v danej chvíli v dopravnej kancelárii zdal najdôležitejší práve vnútorný výpravca. Na mňa zapôsobil už len samotný fakt, že bol v neustálom a neustávajúcom strese a zhone. Ja si takto takúto zodpovednú prácu (všeobecne) nepredstavujem. Jedno však viem (subjektívne) naisto, ja by som takúto prácu nezvládol!
Čo sa týka zabezpečovačov, je mi jasné, že Gordikon sa s hybridmi v KE nedá porovnávať. O informačnom systéme ani nehovoriac. Ešte donedávna som chodieval do Miškolca na nostalgické výlety, kde na hlavnej stanici Tiszai Pályaudvar určený pracovník ručne prstom natáčal drevené hodinové ručičky pre odchody vlakov a vedľa nich vymieňal ošúchané a ošumelé plechové tabuľky. Dnes tam chodím závidieť všadeprítomné obrovské elektronické kryštalické tabule.