Tak nieco take. Tebe som tó Vladimir uz vravel.
citujem z vylukoveho rozkazu
"Od stredy 24.12. 22.00 hod až do ukončenia posilovej dopravy vo štvrtok 25.12. berú všetky električky a trolejbusy cestou do vozovne cestujúcich (u trolejbusov to neplatí pre cesty z konečnej Lingov); električky zaťahujúce z konečných OC Važec a Barca - servis budú pritom premávať cez Nám. osloboditeľov.
Som zvedavy kto to bude dodrziavat.
citujem z vylukoveho rozkazu
"Od stredy 24.12. 22.00 hod až do ukončenia posilovej dopravy vo štvrtok 25.12. berú všetky električky a trolejbusy cestou do vozovne cestujúcich (u trolejbusov to neplatí pre cesty z konečnej Lingov); električky zaťahujúce z konečných OC Važec a Barca - servis budú pritom premávať cez Nám. osloboditeľov.
Som zvedavy kto to bude dodrziavat.
Sarko
V prvom rade ma prekvapilo, že zabezpečovacie vlakové zariadenie je už 30 rokov provizórne a pri nastavovaní vlakových ciest a obvolávaní stavadiel som mal pocit, že hlavný výpravca je najdôležitejší svetový burzový maklér a za každú cenu sa snaží dosiahnuť najlepšie výsledky kurzov, ale keďže index stále kolíše (vlaky prichádzajú/odchádzajú donekonečna), musí to robiť stále znova a znova a dym z jeho cigariet mi pripomínal dôsledok práce jeho mozgu. :o) Častokrát sa musel v sekunde aj s premýšľaním rozhodnúť, na ktorú koľaj postaví vlak tak, aby si nezablokoval celé koľajisko.
Dozvedel som sa mnohé zaujímavé informácie a objavil netušené pozadie a obrovské množstvo komplikácií, skrývajúcich sa čo len za jedným obyčajným časom odchodu vlaku v cestovnom poriadku. Robiť túto prácu sa rovná ovládať majstrovské umenie.
Týmto by som chcel za nevšedný zážitok poďakovať Esickovi.