Reply on: Esicko #1468:
Na kosickej zst este dlho bude tronit stare info zar.-Pragotron. Skusobne bola namontovana nova info tabula k 2. nastupistu, no vymena celeho systemu zalezi hlavne od penazi. Dokonca hrozil krok spät. Po odstaveni 1. nast a vystavani peronu k dalsej stan. kolaji na 3. nast sa mali k infor. zar. na 3. nastupisti namontovat haky, na ktore by sa zavesovali zelezne tabule s informaciami. Bolo to zamietnute.
Tak isto hrozilo, ze system hlasenia pre verejnost sa zoberie a prejde sa spät na hlasenie operatorkou. Aj v tom boli peniaze.
Nastastie sa takym stupiditam zabranilo.
balky
Co sa tyka porovnania zab. zar. na kosickej zst a GORDIKONu, je to ozaj obrovsky rozdiel. Kym kosicke zab. zar. je totalny docasny hybrid vselicoho, GORDIKON predstavuje moderne releove zab. zar. A cudoval by si sa, ale ani dalsie zst nie su na tom o nic lepsie.
Ak je cele zariadenie v poriadku, ludi -vypravcov kontroluje technika. Dokonca to robia tak naslepo, streotypne, ze ked sa nahodou nieco pokazi, dokazu riadne zazmätkovat.Dostavame sumare poruch na zab. zar. a kolkokrat je pisana porucha typu: Porucha stanicneho zab.zar. Po nudzovom vybaveni vymen zab. zar. vykazuje spravnu cinnost.
Mnohi by si teda mali uvedomit, ze v sucasnosti je riadenie dopravy suhra viacerych zloziek a ich ludi na zst a este dlho potrva, kym nieco take, ako modelova trat Presov - Plavec, riadena len dispecerom v Presove bez ucasti vypravcov, bude beznou zalezitostou na hlavnej trati.