+1. Z pohľadu mojich vedomostí vám neušlo nič Takže základná predstava mesta a kraja pre dopravnú obsluhu sú IAD/autá a VHD/autobusy, keď som dobre pochopil. Naťaháme nejaké cesty k parku, dostavia sa R2 (červená na mapke https://ndsas.sk/storage/pdf-linky/dialnicna-siet/mapa-siet-dialnic-a-rychlostnych-ciest-na-slovensku-na-stiahnutie-115-mb.pdf ) a to bude nateraz stačiť. Nejaké bývanie v tých poliach sa zatiaľ asi moc nerieši, hlavne keď podľa novinových titulkov z tohoto týždňa narástlo jedno nepríjemné číslo: 25% Slovákov už nemá žiadne úspory.
No, ja mám k téme ohľadom Valaliky Industrial Park veľmi blízko, ale neevidujem žiaden významnejší zámer na území mesta v blízkosti ciest alebo železnice smerujúcej týmto smerom... Preto sa na to v #86156 a #86158 pýtam, že či mi niečo neušlo.
Každopádne, jediný "rozvoj" električkovej dopravy týmto smerom zatiaľ by mal byť spojený len s MET2 (v príprave). Do veľmi vzdialenej budúcnosti je tu úvaha o predĺžení električkovej trate k príp. prestupnému uzlu VLAK-MHD-PAD v okolí dnešného premostenia železničnej trate do Zvolena ponad I/17 pri južnom konci MČ Barca (tu nás čaká však ešte veľmi dlhá cesta, lokálny ÚPN-Z s tým však viac-menej ráta už dnes).
OK, nech je ako myslíte. Riešiť tie fádne rovinaté pláne juhu ma až tak nebaví, priznám sa. Ak je lepšia lanovka zo stanice, nech sa tam postaví lanovka. Oveľa zaujímavejšie bude, keď sem prispeje niekto, kto sa o to zaujíma a ja teraz pri tejto téme prechádzam do roly pasívneho pozorovateľa prípadne sa k nejakým zaujímavým príspevkom neskôr niečo opýtam.
Potencial, aby sa uzivila elektricka, ktora by odviezla 3000 ludi za hodinu? Ak by sa vo Valalikoch sekli primestske linky a vsetko by sa nahnalo na prestup na elektricku, neviem ci by to nebolo stale malo.
Pardon, automaticky som odpovedal to, čo je pre mňa zaujímavejšie. K otázke "kde za mestom" ste tu už písali odpovede predtým, tiež viem iba o nich. Môžem dohľadať, ak sa podarí. Osobne ma tá téma zaujíma len málo.
Doplnené: nedarí sa mi dohľadať. Ako tak blízky príspevok je #85579 ale asi to nebude on. Išlo tam aj o to že tá časť má prirodzene lepšie podmienky na novú výstavbu, než sever alebo západ mesta.
Diskutujúci sa pýtajú, kde "za mestom v smere na Valaliky je potenciál Košíc na obytnú zástavbu"... A nie po akých pozemkoch má viesť električka na letisko.
Aha, no tak ja som myslel iba na článok, na ktorý som tu odkazoval asi pred 2 rokmi. Bola to obyčajná tlačová správa z novín a konkrétna lokalita tam spomínaná nebola, iba to, že sa momentálne riešia pozemky.
Doplnené: dohľadal som príspevok #84607 (autorom som nakoniec nebol ja)
Však to... Vzhľadom na to, že mám k tej téme veľmi blízko (viem o nej veľa, ale nemôžem o viacerých veciach rozprávať v tomto momente), ma zaujíma akú lokalitu má mi.v na mysli.
No a kedy sa kpne do Alejovej? Takisto co tie najstarsie useky, ktore sa robili na zaciatku velkej reko okolo roku 2011, tie by potrebovali nejaku udrzbu tiez, no nic sa nerobi, na co zase mesto caka, budeme opat opravovat polovicu siete zaroven?
kazdopadne modernizacia trate do us steel v plane je otazne je kedy k tomu dojde, nakolko nie je zahrnuta v bloku MET II. ,mohli by to spojit s vystavbou novej trate na letisko, prip do buduceho priemysel parku Valaliky a zabili by 2-3 muchy jednou ranou teraz sa ide odstranovat len havarijny stav..
Odpoveď je jednoduchá, žiaden test, preste len klasický slovenský nákup vozidiel z EÚ fondov. Nekoncepčný, nepremyslený, náhodný... Tak ako v prípade 4 ks vodíkových busov v Bratislave, 4 ks Kissov pre ZSSK, alebo starší prípad 2 ks 381tiek pre ZSSK... Cieľom je len minúť peniaze.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.