Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #3854:
neviem, či ste nechápaví... v Pardubiciach či Hradci to ide bez tej štatistiky a nič sa nedeje... v Košiciach tak isto... ja hovorím, že v tom systéme to ide, záleží to LEN a LEN od objednávateľa...
Reply on: janlanik #3855:
Trenčianskoteplicko-teplanská električka tu už bola v podobe CP. Sú tu však stále zaujímavé odkazy, obrázky atď. Pozri napríklad v Záložke zaujímavosti - Histórie TREŽ.

Inak na stránke mesta pribudla výborná vec: interaktívna mapa MHD: http://www.trencin.sk/46978
Škoda, že tu neexistuje zvláštní stránka MHD Trenčianské Teplice - Trienčanská Teplá, kde jezdí tramvaj. Určitě si to zaslouží ještě více než Skalica. Někdo tu dávno již psal, že to není MHD protože ZSSK, ale proč tu pak jsou Vysoké Tatry, kde to také provozuje ZSSK? To je přeci to samé. Škoda, že tu není mapička trasy, sic jednoduché a že tu není nějaký speciál. No co, co se dá dělat. ?
Reply on: VLK #3852:
Ale my necheme prikladať kar tu ? . Úplne stačí prikaldať kar tu za účelom nákupu lístka a nie za účelom vytvárania štatistík ? .
Reply on: VLK #3852:
Ved sa bavime o tom ako mat evidenciu bez prilozte kartu.
Reply on: 810zssk #3851:
aj s priložte kartu si môžeš vytvoriť taký systém... ale to závisí od objednávateľa...
Reply on: kutil #3844:
Taky isty ako v stovkach miest na svete, kde nemaju prilozte kartu.
Reply on: draxter #3846:
Tak to samozrejme. Tvorbu dvoch pásiem v rámci jednoho malého mesta a vytváranie "exkluzívnych" liniek je ďalšia zvrátenosť ? .
Reply on: draxter #3846:
Čo konkrétne zo vtedajšej debaty máš na mysli?
Reply on: kutil #3844:
#3667
Reply on: kutil #3844:
Akým spôsobom to robia v podstatne väčších dopravných systémoch, kde nikdy k úchylke prikladania káru tu nedošlo?
Reply on: S499.1023 #3843:
nie nie, že keď nemáme dve pásma, je zbytočné ich umelo vytvárať ako L1-28 a L50 (ako keby dve pásma: denné a nočné) ?
Reply on: Papyr #3836:
nemal som na mysli kvalitu sluzieb v BB, to s tebou suhlasim v akom je stave v BB ? . Mal som na mysli vtedajsiu debatu o zruseni TBUSov a vykonavanim prepravy SAD ZV.
Reply on: draxter #3842:
neprikladat kartu by sice bolo pekne, ale neviem si predstavit potom sposob zistenia statistiky prepravenych cestujucich.
Reply on: draxter #3842:
Na vytvorenie prekladaného taktového grafikonu hádam nepotrebujem prikladanie karov tu ale objednávku mesta...
Integráciu nočného spoja do predplatného by som privítal, ale opäť ide o objednávateľa (mesto) by som povedal.
Vete "Nemáme dve pásma, a to je podľa mňa väčšia nevýhoda ako prikladanie kariet" nerozumiem. Aká je výhoda dvoch pásiem?
Reply on: S499.1023 #3841:
no najlepšie by bolo nič neprikladať. To je jasné, ale vidím aj pozitíva tohto systému a priznám sa, že minimálne v začiatkoch sa mi pozdáva (na úpravu CP, ktorú vidí nielen milan a Juraj, ale asi všetci, čo si zbežne dajú kombináciu L23+28). Čo sa mi ale veľmo nepozdáva je, že PCL neplatí na linku 50. A to je zbytočná diverzifikácia opäť, lebo ak MHD tak MHD. Nemáme dve pásma, a to je podľa mňa väčšia nevýhoda ako prikladanie kariet. Chodím nočákom často (častejšie než dennými linkami), a chodia celkom dobre vyťažené tie spoje. Myslím, že keby na nich platí aj PCL, nočáku by to len a len prospelo. ?
Reply on: draxter #3840:
Ja si teda dovolím za seba, zdá sa, že vášne pominuli ? :
1) Ja nemám pocit, že si zásadným obhajcom nástupu dvomi dverami ale že si zásadným obhajcom prikladania karu tu aj v prípade časového predplatného, čo je podľa mňa ohavná zvrátenosť a na sledovanie vYťaženosti sú iné, užívateľsky priateľskejšie metódy.
2) Milanovi005 zase vyčítam, že obhajuje prebujnelú sieť liniek a bojuje proti časovému predplatnému s odvolaním sa na špecifické miestne podmienky. Mám dlhodobú skúsenosť, že odvolávanie sa na miestne špecifiká nikdy a nikde neviedlo správnym smerom.
Reply on: Papyr #3836:
áno, treba vedieť objektívne zhodnotiť, čo pomôže a čo nie. A doplním, že treba vedieť oceniť aj pokrok (tak ako som sa pokúsil v dekádach) a zlepšenia (hoci sa vždy dá aj lepšie). Netreba hneď povedať, že je to zlé (nástup 2 dvermi), aj keď sa dá lepšie.

Moja otázka k niektorým jednotlivcom: z čoho stále usudzujete, že som absolútnym obhajcom nástupu 2 dverí ako najlepšieho riešenia na svete? ? Niektoré príspevky mi tak pripadajú...
Reply on: Papyr #3837:
bolo to myslenené na tú druhú časť: "nikoho netrapi, ci su platne tarifne vybaveni" - čiže ak v Prahe nie sú ľudia informovaní, na rozdiel od teba, revízora to trápi vždy - aj v TN a asi aj v (žiaľ) najhoršej prevádzke - BB. A riešilo sa presne to, že u nás je nástup 2 dvere plus, a nie naopak. Ja osobné invektívy za názor druhého nepoužívam.

Re #3822 Kutil: aj ty by si občas mohol čítať novinky a pár príspevkov nižšie. Že budú automaty atď bolo už draxterom pekne spracované dávnejšie. A irizar to isto čítal. ?
Reply on: Papyr #3837:
to hádam nie je nutné, opakujem BAN nepoužívam (aj keď niektorí jednotlivci si tu už koledovali).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.