Reply on: milan005 #3346:
"velkosti mesta TN myslim nieje problem interval 60 min" - Je to PRESNE NAOPAK. V malom meste musí byť interval atraktívny, inak sa ti každý na MHD vykašle, zoberie nohy na ramená, bicykel alebo auto a ide... Povedze, že mestom, porovnatEľným veľkosťou s Trenčínom je Jihlava. Pozri sa, aké je tma linkové vedenie a intervaly. A nepočítaj pri tom pridružené dediny ako Hosov, Kosov, Velký Beranov a podobné.
. lenze to by potom niekde tie peniaze chybali, resp. disponujes nejakymi analyzami, ze sa na tych mesacnikoch chce niekto nabalit? btw. tym nechcem povedat, ze su tie ceny OK, mne sa zdaju na pomery TN MHD dost vysoke.
.
milan005
1. U nas prestup neni nutny...dostanes sa odvsiadial vsade az na par vynimiek, niesme tak velke mesto aby sme potrebovali prestupovat ako blazni ked sa da prejst prakticky vsade aj peso a ver mi, ze keby sa spravi system nosnych liniek asi tak ako si ho vy, niektoro cezplony ako eraser a spol. predstavujete ludia by sa na taku MHD vykaslali, ved uz takmer kazdy ma auto a kedby mali ludia na kratke trasy prestupovat kazdy by si to tri krat rozmyslel
2. ano 49,50 je pre rakusana extremne vyhodne, nezarabame tolko co oni, a MHD(hlavne metro) sa vyhne zapche, oplati sa cestovat viac MHDckou ako IAD. doprava je na urovni a chcel som to aj zrovnat s cenou jednorazoveho CL pretoze tam na 40 ciest vide lacnejsie PCL u nas jednorazovy.
3. keby byvas v TN mozno mas na CP s mensim poctom liniek iny nazor...ani v PB si svoj system nepustia, ale naco robit nejaky ukazkovy CP ked beznemu obyvatelovi by bol na ...
Dolezite je aby bol spokojny cestujuci