Reply on: milan005 #3348:
lenze stanovenie cien sa nezvykne takto strielat do vzduchu, casto vychadzaju z analyz, ktore zahrnaju vsetky priame + nepriame naklady. ano mozme si strelit, mne by sa to pacilo vsetko za euro
. lenze to by potom niekde tie peniaze chybali, resp. disponujes nejakymi analyzami, ze sa na tych mesacnikoch chce niekto nabalit? btw. tym nechcem povedat, ze su tie ceny OK, mne sa zdaju na pomery TN MHD dost vysoke.
.
milan005
Re #3344 ed: ano mas pravdu napisal som ze az na par vynimiek su prestupy neni potrebne, ale ani na trase co si pisal su potrebne neni, viacmenej mozne ako potrebne, kazdy mlady ako by mal ist L5 ku gymplu potom prejst 150m k oprotejsej zastavke tam cakat na dalsi bus sa zoberie peso po zeleznicnom moste a je na sihoti omnoho rychlejsie. a vo velkosti mesta TN myslim nieje problem interval 60 min. je to pre L6 akurat.
Zo Zablatia/Zlatoviec ludia boli nuteni prestupovat kym neexistovala L3 ale teraz je to uz minimalne mnozstvo prestupov, do severjnej casti mesta sa dostanu L13 a do zamostia, nemocnice juznej casti centra, nak. stredisk, sidl. juh L3 a sam som bol svedkom za tych par krat co som cez vianoce siel L3 ze je hojne vyuzivana z tychto smerov az som sa divil lebo ked zacala jazdit viacmenej sa mi zdalo ze ziva prazdnotou v poslednom useku trasy.
Re #3345 eqs: myslel som to v pomere k jednorazovym cest. listkom ze je ta vyhodnost mensia pri dochodcovskom ako pri plnom cestovnom. lebo pri mesacniku je u dochodcu zlava 50% pri jednorazovom listku je to takmer 70%. Ja nevravim ze mesacnik je zla vec, prave naopak pamatam si ked kedysi boli mesacniky ake popularne to moze byt tak 7 rokov dozadu ked sa zrusili niesom si isty lenze to bola vtedy naozaj vyhodnost mat mesacnik, ale toto nech sa na mna nikto nehneva...