Reply on: tomas153cv #16069:
Používaš, čo sa ti hodí. Na jednej strane tu operuješ s časovým údajom 10 minút v Opatovej (v skutočnosti 9 minút), ktorý však platí len počas víkendov a večerov a za predpokladu, že sa ani v jednom smere nejde cez Kubrú.Na druhú stranu v #16069 uvádzaš, že sa jedná o nárast jazdnej doby iba o 2 až 3 minúty (reálne smer Opatová asi 2, opačne asi 3), čo však platí len v prípade spojov, ktoré už do Kubrej idú a dnes chodia po Derkovej. Tieto spoje však majú v Opatovej len 1 minútu - vznikol by im záporný obrat 4 minúty, čo si vyžaduje buď kompletnú prerábku všetkého čo chodí na Sihoť, čo má v našich podmienkach dopad na úplne celú sieť, alebo vozidlo navyše.
V prípade spojov, ktoré nejdú cez Kubrú, je počas pracovných dní obrat v Opatovej 6 minút, tieto by museli realizovať celú zachádzku, ktorá v oboch smeroch trvá 10 minút a opäť by to nestihli...
tomas153cv
A zaklincuje to tym ze koli prejazdu po statnej ceste by bolo treba navysit kapacitu materialnu i ludsku(bus i sofer)? Co je toto za nezmysel? Ved v Opatovej je takmer vzdy prestoj, ktory je pod 10min a teda sa rata do casu jazdy vodica, tento cas sa da teda vyuzit na zvysenie casu prejazdu na drvivu vacsinu spojov pokial by to bolo realizovane po statnej ceste a stale to obsluhuje ten isty vodic a ten isty bus.
A vysvetli mi niekto, preco v jednom bode DnP povie ze su viazani zmluvou s mestom a dalsom bode Ing. Matejka povie : my sme si nieco odsuhlasili a je to inak? A my nevieme DnP zaviazat?