Prestup pred Polom ale nie je garantovany, su to len volne prestupy, je to tak alebo sa mylim? Cestujuci z Maxu do Kubrice, si tak vpripade ze prestup nestihne musi pockat v spicke pol hodinu, mimo spicky hodinu na dalsi spoj, na mieste kde nie su lavicky, pristresok, nic.
A aka je potom vhodna metoda? Akoze porovnat pocet cestujucich s navyvsenim spojov na linke 1 zo Sihote a poctom cestujucich s povodnym poctom spojov na linke 1 z Kubrej to je to spravne... to si teraz robite srandu?
Ano nikde nie je napisane ci by v pripade zvysenia na povodnej linke alebo znizenia na sucasnej doslo k zvysenie resp. znizeniu cestujucich na spoj. Podla Vasich udajov je ale momentalne pocet cestujucich na spoj takmer rovnaky, akurat je navyseny pocet spojov o 37%, co predpokladam predstavuje aj viac km, aj viac ludskych zdrojov cize vyssie naklady. A linka prepravi v prepocte cca 8-11 ludi za den viac.
A aka je potom vhodna metoda? Akoze porovnat pocet cestujucich s navyvsenim spojov na linke 1 zo Sihote a poctom cestujucich s povodnym poctom spojov na linke 1 z Kubrej to je to spravne... to si teraz robite srandu?
Ano nikde nie je napisane ci by v pripade zvysenia na povodnej linke alebo znizenia na sucasnej doslo k zvysenie resp. znizeniu cestujucich na spoj. Podla Vasich udajov je ale momentalne pocet cestujucich na spoj takmer rovnaky, akurat je navyseny pocet spojov o 37%, co predpokladam predstavuje aj viac km, aj viac ludskych zdrojov cize vyssie naklady. A linka prepravi v prepocte cca 8-11 ludi za den viac.
Michal Mazánik
Teraz však vážne, prestupy si námatkovo kontrolujeme aj my, ak sa preukáže problém so spoľahlivosťou, budeme to riešiť. Nič to však nemení na tom, že na spojenie s priemerne 2-3 cestujúcimi na spoj vracať priamu linku nebudeme.
Je nereálne, ak by sme linku 1 posilnili a nechali v Kubrej, aby sa počet cestujúcich do BIILY a k MAXu zvýšil zo 60 na 98. Ak by vôbec k nejakému nárastu došlo, tahalo by ho pravdepodobne sídlisko Pred poľom vo vzťahu k MAXu. Jednoducho by sme narazili na strop v podobe veľkosti mestskej časti. Nezabúdajme tiež, že spojenie Sihote s MAXom nie je jediná úloha linky 1. Linka vstupuje do prekladu a vďaka jej krátkemu intervalu má Sihoť IV zabezpečený v smere do mesta 5 minútový interval v špičke a 10 minút v ostatnom čase. Takisto táto zmena vytvára predpoklad pre efektívnejšie využívanie kĺbových vozidiel, ktorých je len 5, a to aj vďaka možnosti prejazdovania medzi linkami 1 a 8 na oboch konečných zastávkach. Pokiaľ má linka na jednom konci sídlisko o veľkosti priemerného okresného mesta a na druhom konci rurálnu mestskú časť, kĺbové vozidlá na nej nasadené by nikdy neboli využité efektívne.