Prestup pred Polom ale nie je garantovany, su to len volne prestupy, je to tak alebo sa mylim? Cestujuci z Maxu do Kubrice, si tak vpripade ze prestup nestihne musi pockat v spicke pol hodinu, mimo spicky hodinu na dalsi spoj, na mieste kde nie su lavicky, pristresok, nic.
A aka je potom vhodna metoda? Akoze porovnat pocet cestujucich s navyvsenim spojov na linke 1 zo Sihote a poctom cestujucich s povodnym poctom spojov na linke 1 z Kubrej to je to spravne... to si teraz robite srandu?
Ano nikde nie je napisane ci by v pripade zvysenia na povodnej linke alebo znizenia na sucasnej doslo k zvysenie resp. znizeniu cestujucich na spoj. Podla Vasich udajov je ale momentalne pocet cestujucich na spoj takmer rovnaky, akurat je navyseny pocet spojov o 37%, co predpokladam predstavuje aj viac km, aj viac ludskych zdrojov cize vyssie naklady. A linka prepravi v prepocte cca 8-11 ludi za den viac.
A aka je potom vhodna metoda? Akoze porovnat pocet cestujucich s navyvsenim spojov na linke 1 zo Sihote a poctom cestujucich s povodnym poctom spojov na linke 1 z Kubrej to je to spravne... to si teraz robite srandu?
Ano nikde nie je napisane ci by v pripade zvysenia na povodnej linke alebo znizenia na sucasnej doslo k zvysenie resp. znizeniu cestujucich na spoj. Podla Vasich udajov je ale momentalne pocet cestujucich na spoj takmer rovnaky, akurat je navyseny pocet spojov o 37%, co predpokladam predstavuje aj viac km, aj viac ludskych zdrojov cize vyssie naklady. A linka prepravi v prepocte cca 8-11 ludi za den viac.
Michal Mazánik
Prípoj na linku 11 je v smere z mesta od každého druhého spoja linky 1, teda raz za pol hodinu v špičke a raz za hodinu v ostatných časoch. Toto presne zodpovedá intervalu pôvodnej linky 11.
Nakoľko došlo k navýšeniu počtu spojov na linke 1, prepočet na spoj v prípade porovnania linky 1 nepovažujem za tú najvhodnejšiu metódu, na čo sme v e-maili upozornili aj poslancov mestskej časti Sever. 60 vs bezmála 100 cestujúcich denne je podstatný rozdiel. Pripomínam tiež, že ide o dáta za obdobie tesne po spustení prevádzky, kedy ešte časť obyvateľov Sihote nemusela na túto zmenu zareagovať zmenou dopravného správania.