Reply on: milan007 #15621:
Prečo preboha trepať 2 do Opatovej, to vážne netuším a kadiaľ si ju tam predstavuješ trasovať? Sihoť, Max?
Hlavne, že sa tu viacerí navážajú do Dopravy na Považí, aké mali luxusné podmienky pri reorganizácii, že nemuseli šetriť km, ale navýšiť km prostredníctvom predĺženia 2 do Opatovej je už v poriadku?
Po nejakej dobe sa uvidí, či si 4 nájde cestujúcich do Opatovej, ale predlžovanie 2 na Sihoť určite nie je riešením. Tým, že sa 2 a 23 skrátili po stanicu sa podarilo zahustiť intervaly všetkých ostatných liniek na Sihoti a vytvoriť oveľa lepšiu ponuku ako bola, prečo to tu stále niektorí nedokážete pochopiť? Radšej predľžiť 2 do Opatovej raz za hodinu a zničiť to čo sa v reorganizácii podarilo? Naopak, 2 je ideálna v dnešnom CP po stanicu a osobne by som na nej ušetril km spôsobom, že by som úplne zrušil zachádzky na Biskupice námestie a Biskupice cintorín a nechal ju trasovanú cez Noviny len do Nozdrkoviec, aj vzhľadom na plánovanú bytovú výstavbu za Nozdrkovcami. Predsa celé Biskupice môžu využiť hustú ponuku spojov SAD, ktorých jazdí cez Turnú oveľa viac, ako okolo Tesca. A Biskupice cintorín by mohla nahradiť zastávka pri kruhovej križovatke na Karpatskej.
mikeska
Strasne ma ale zaujima ta najvhodnejsia metoda porovnania, konkretne tychto udajov, ktore boli zverejnene aj na webe mesta bez prepoctu na spoj, bez ohladu na navysenie spojov a tym aj zvysenia nakladov.
"V starej trase využívalo linku 1 z Kubrej 169 cestujúcich denne v jednom smere, čo je len približne 4,84 cestujúceho na spoj. V novej trase využíva linku 1 zo Sihote 243 cestujúcich denne v jednom smere, čo je o 44% viac oproti starej trase. Spojov však pribudlo, na spoj prepravujeme približne 5,17 cestujúceho."