Reply on: toso0077 #4120:
ako ti povedal mato5287, šanca je jedine na linkách 1 a 22, ale len v pracovné dni. Zo stanice pôjde na týchto spojoch:L1 smer Kubra: 05:40, 07:25, 08:40, 11:40, 13:00, 15:20, 18:20, 20:50
L1 smer Juh II: 06:20, 09:05, 12:05, 15:45, 18:45, 21:15
L22 smer Juh II: 09:45, 10:45, 14:30, 17:30. ?
irizar
A teraz, keď som sa vydýchal, prejdime k veci :
Jedna vec, ktorá mi na Crosswayoch LE vadí sú práve tie uzučké zadné dvere a vysoká zadná plošina - znižuje to kapacitu a sťažuje výmenu cestujúcich. Ono v menších prevádzkach s nástupom prednými dverami ako Martin je to celkom v pohode, v Trenčíne s nástupom dvomi dverami mi to už pripadá trochu na hrane, ale závisí od toho, na aké poradia sú vypravované. Lenže kĺbové autobusy sú väčšinou vypravované na vyťažené nosné linky a nemôžem si pomôcť, ale v takej Bratislave alebo Prahe si kĺbák s takýmto zadkom predstaviť neviem. Dovolím si tvrdiť, že v modernej veľkomestskej MHD je morálne zastaralé vozidlo zo schodami pri ktorýchkoľvek dverách. Veľké mestské dopravné podniky ako Praha, Brno alebo Bratislava by tento typ odmietli z fleku a pár menších objednávateľov berúcich po piatich-šiestich kusoch by im náklady na vývoj nevrátilo. A čo sa týka prímestskej verzie... neviem. Karosa C744 nebola žiadny extra bestseller a typu C943 sa predalo iba okolo 40 kusov? Je pravda, že prišli na trh v zlom období, keď na nejakú obnovu vozového parku neboli peniaze, ale myslím že ani dnes by veľkú dieru do sveta neurobili. A celkom obdivujem Sor, že sa do tohoto segmentu pustil.