Prosim neber to ako mudrovanie. Skor som napisal svoj nazor.. Dovody pod ciarou som si precital, ale mne sa "regionalna" zda lepsie ako "interurbanna", kedze je to slovenskejsie a zrozumitelnejsie pre bezneho cloveka. Samozrejme ak sa o tom budeme konstruktivne bavit nemam problem, tvoj nazor ma zaujima a akceptujem ho - len ja mam (zatial) iny
Re Erik: Zamerne som na koniec prispevku napisal ze ide len o moj osobny subjektivny nazor. Ale to by si nebol ty keby si si nerypol, ze? Co uz, letis v mojich ociach pruuudko dole na uroven ludi co si len potrebuju rypnut bez ohladu na argumenty..
Cakal som, ze mi do toho pomenovania bude niekto rypat a aj som tusil, ze to budes Ty. Dovody, preco je to tak nazvane, su napisane v historii "pod ciarou". Nehodlam toto pomenovanie menit, bol by som rad, keby sa "vzilo" aj medzi ludi, kedze tuto trat dokonale vystihuje.
Ad. "interurbanna elektricka", nebolo by omnoho jednoduhsie "regionalna elektricka" (co nema daleko od interurbannej ale je to zrozumitelnejsie pre "bezny lud")? Tot len moj osobny nazor..
stare karosy je este to najmenej, horsie je to mnozstvo prejazdov...
-vcera v premavke po dlhom obdobi #85, konkretne na L2 som ju videl cca o pol 8 na stanici, teda domnievam sa ze zaskakovala za #41, ale dnes uz som videl 41 v premavke. a uplynule dni jazdila zaloha aj za #36 a to vozidlo #78. zeby sa zacali kazit B952?:)
-na #21 k oprave svetelnych tabul asi tak skoro nedojde lebo som si vsimol novo vyrobenej tabulky s napisom "Kubranská, námestie", ale aspon to stastie ze uz je vyznacene kam bus ide. a takisto dnes bola uz oznacena aj ranajsia L4.
-dnes na L11 spoj 13.43 od Maxu meskanie 13 minut, no hej na L11 sa obcas stane ale bus siel skoro prazdny a vodic isiel ako "na kravach" takze sa ani necudujem. na Saratovsku, ZS prisiel 14.18 cize s meskanim 15 min. a odtial vyrazil 14.20 na prejazd na Gen. Svobodu, cize na L3 kde ma ist 14.15 nabral meskanie uz z konecnej do 10 min.
Výdavky sa navyšujú
aj v oblasti školstva v súvislosti s novým školským zákonom,
rovnako aj dofinancovania straty MHD za rok 2007. Viac ako päť miliónov Sk (165 970 eur) poputuje na dofinancovanie
straty trenčianskej MHD. (Zdroj: Info, http://www.trencin.sk/tmp/asset_cache/link/0000026345/Infoweb18.pdf)
Akej straty? Cim bola sposobena? To nie je podstatne napisat? Ono ak mame dotovat tie stare Karosy, ktore jazdia este aj pocas vikendov sa ani necudujem. To je ta ich kvalitna preprava? Moderna a komfort? SAD ani nie je nutena hrat na efektivnost, kedze ma dotacie iste a vie si ich presadit.
S tymi dverami s tebou suhlasim. Aj ked nizkopodlazna cast je vedena uz od prednych dveri (ak myslime na spominany Citelis).
No ked vidim takmer zrekonstruovanu zastavku na Legionarskej, kde je vyskovy rozdiel medzi chodnikom a zastavkou takmer nulovy, tam velmi nepomoze ani NP bus. Ale o obmedzenosti kompetentnych som tu uz spominal.
áno, s tým možno len súhlasiť. A práve preto by bolo vhodné, aby sa do NP busov konečne dalo nastupovať všetkými dverami a aby sa nahradila nielen vyradená hramonika TN-758AM, ale aj predaná TN-759AM. (stav kĺbov oproti roku 2006: -1)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
mathre