jedna informacia mimo temu;-) vodici z Citelisu #21 jazdia podla vsetkeho cez vikendy na striedacku na #81 s vodicmi co na nej jazdia v "x" kto mozete potvrdte alebo vyvratte
Myslím si, že súčasný CP je nielen nevhodný pre súbehy liniek a nepostačujúcu prepravnú kapacitu pre JUH II vo večernom sedle /2 spoje do hodiny/, ale najmä kvôli tomu, že pre NP autobusy a ich nasadenie neboli vytvorené vhodné časové polohy.
Takisto CP nezodpovedá potrebám nasadenia kĺbových vozidiel, ktorých je nielen málo /5/, ale majú množstvo prejazdov a najmä v poobedňajšej špičke sú odstavované z premávky veľmi skoro, hoci dnes už nekončia pracovné smeny len o 15:30, ale veľa ľudí ide z práce domov práve po 17:00. Vtedy je však už aj interval veľmi biedny /asi okrem L1/, a aj žiaci z krúžkov, hudobnej a iných mimoškolských aktivít by MHD využili rozhodne viac, ak by nešli 4 spoje za sebou a potom 30 minút nič.
Rovnako by malo byť nasadenie kĺbov na L1 logickejšie v tom, že spoje do Kubry by mali byť kĺby a spoje po AS sóla /v zásade/. A na linke 8 interval 60 min je nepostačujúci, naviac ešte súbeh s L18 3min po sebe tieto linky degeneruje, lebo si vzájomne berú cestujúcich.
Vozidlo #21 vzhľadom k tomu, že je NP, by malo byť využité rozhodne viac, ako do 17:40 hod, a aj cez víkend by kľudne mohlo premávať v MHD /L1 alebo L8/. Tiež by sa malo uvažovať o tom, že sa pre obehy busov #01 až #05 prispôsobí CP, a rozhodne sa, ktoré linky budú obsluhovať. Je zbytočné ich posielať na L9,16,20. Treba sa rozhodnúť napr. tak, že: #01 bude na L18 celodenne #02 bude na L11 celodenne #03 bude na L13 celodenne #04 bude na L5 celodenne #21 bude na L1 celodenne /resp. v kombinácii na L1+8/ #05 bude NP záloha, čiže môže byť kľudne nasadená v MHD, a v prípade výpadku NP vozidla zaskočí na garantované poradie.
Uvedené návrhy treba posúdiť a prispôsobiť skutočným potrebám dopravy, nakoľko cestovanie z Juhu je ráno a poobede niekedy skutočným utrpením, a aj Sihoť, TRENS či Zámostie potrebujú v určitej dobe dopravu posilniť, a nie súbehovať.
takže podľa oficiálnych informácií bude súbeh L23 a 28 pokračovať do konca roka, kedy má byť zmena CP. Na L1 sa má naopak pri zmene nasadzovania NP vozidiel jeden z nich objaviť pravidelne.
noo ved, to by bolo aspon sprijmnenie jazdy vodicom 01, sak cely den jazdit na jednej trase, to by ma nebavilo, aj ked moj dedko ten jazdil cely zivot na 6, to by ma nebavilo, ale samozrejme aj iny
zaujimavosti z premavky: poobede jazdili #01 a #05 s opacnymi sluzbami, cize #05-L18 a #01 L8 a 23, zaujimavy ukaz a #78 sla namiesto #87, #83 je spät v premavke od pondelka
chlapi ak myslite pana Zamecnika je to dost mozne:D aj ked ma 56 rokov, zacal si farbit vlasy co som si vsimol takze to nebude nic zvlastne:) alebo myslite toho mladsieho v okuliaroch?
all: po dnesnej noci vam mozem zarucit, ze vodici mhd tn sa vedia zabavit na disko hudbu vyse ako zeny.....tuto noc som bol na brigade v marone a dosiel za mnou busar z citelisu 18m, ze ci nechcem drobne.tak sme zamenili a on ma poprosil, ci mu v sklade neschovam trzbu, ze si da jedno, dve piva a ide...nakoniec to skoncilo tak, ze pretancoval v uniforme SAD celu diskoteku, vystriedal niekolko tanecnicok a spokojny isiel domov...bol fakt podareby ☺
moj clovek:D ale nie no tak myslim ze 1 - 3sk nikoho nezabije a aspon by to bolo zaznamenane. a co sa tyka tarify uz kedysi som navrhoval aby sa zaviedlo nieco take ze na poslednych zastavkach napr. na trase L21 VUO-Potocna, L11 Kubra-Kubrica, L2 Nemocnica-Nozdrkovce, L1 Pod Juhom-Juh odratalo z karty cestujucemu len polovica z ceny listka. tym padom by boli viac vyuzite aj koncove zastavky liniek, teda Juh nieje zrovna dobry priklad. ale myslim ze by z toho SAD viac ziskala ako stratila, alebo mesto alebo kto uz
milan005