Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: milan005 #1321:
Ani mne to nie je jasne, je to uloha dispecerov, nie moja. Ja som venoval kopu casu priprave tej akcie a uz sa konecne venujem aj inej robote.
podla mna mali byť vyradene busy cisla 76,81,83,87,84 to su najväčšie sroty
no dnes som videl akurat citelisy #02 na l. 11 7.10 z Kubrice a na Saratovskej som videl stat o 7.15 #05 a bol pripraveny vyrazit na l. 5, vodic p. Heringes. ale napr. #76 stale v premavke, bol som prekvapeny ze nesiel citelis18m, zeby nejake tech. poruchy? Juraj pls ak mozes objasni nam vypravu citelisov a vyradovanie starych karos, lebo zatial mi to nieje jasne. stare rachotiny ako #76, 81, 87 stale jazdia, takze zatial ziadne velke nadsenie z vypravy ?
Reply on: Juraj #1318:
Boli tam aj niaky trenciania vobec? Okrem vas? Dik za odpoved.

PS: Ja nemam nic proti tomu ze tam boli zilincania ale mne vadi to ze tam nebol nik z TN.
Reply on: Valec #1316:
no ked ono clovek sa aj boji ozvat:P ty si bol tiez na jazde?
Inak dnes rano na ceste do skoly som videl #81, Juraj ako to je s vyradovanim, mohol by si nam prezradit ktore busy budu vyradene? a co bude s #43, 71, 76, 78, 85 ktore nahradili citelisy?
Reply on: Peterr #1311:
Na zilinske chodia z Prahy, Bratislavy, Presova, Nitry, B.Bystrice - tak nevidim ziaden dovod, aby na trencianske neprisli aj Zilincania.
Reply on: Valec #1316:
No tak môže mať trošku aj pravdu, ja keby som sa nebol na Hasičskej otočil a nebežal za Danom do Ikáča na poslednú chvíľu, tak tiež by som skončil inde, nie na stretku... ?
Reply on: Kolporter #1315:
Ťažko sme mohli niekomu niečo hovoriť, keď sme ani nevedeli kto ste. Hádam ste nechceli, aby sme chodili po námestí a všetkých naokolo sa vypytovali, či nie je sú Milan alebo Kolporter. Za to profesionálny šotouši z BA boli ľahko identifikovateľní. Nič v zlom, ale treba sa ozvať chlapci. ?
Reply on: Valec #1313:
Ja si myslim ze viac ludi malo zaujem prist. Len nikto nic nikomu nehovoril! Ako sme sa bavili uz s milanom005 tak je to doslova "o nás bez nás".
Reply on: irizar #1171:


V Trnave to bolo v case ked uz 280 koncili a sluzili uz vacsinou ako zaloha (po dodani B741 z Prahy). Je pravda ze kopce ako ten na sidlisko JUH v Trnave asi nenajdes.

SADky sa klbakov zbavuju vseobecne aj pre ich vek a narocnejsiu udrzbu. A tiez zohraval svoju ulohu odliv cestujucich. V Martine neostal jediny klbak, Liptovsky Mikulas tiez vsetky vyhodil, Ani v Poprade, Banovciach nad Bebravou alebo v Topolcanoch uz nemaju klbaky atd.

Ak by si bol niekedy dole v Madarsku, asi by si valil oci. 280 vypravena v nedelu o 21:00 na primestsku linku atd. Voz nehrdzave, udrzovane, po generalkach. A jediny voz tam nie je v tak biednom stave. Suhlasim, ze mozno by tie opravy a nahradzanie dielov nemalo az taky vyznam ale vzdy je to o voli a udrzbe. Zaloha, ktora nie je schopna vyjst na linku nie je zaloha. Pokial nie je vola, mozes mat sebelepsi voz a skonci v srote (alebo v tak dezolatnom stave, ze si ten srot zasluzi).
Reply on: Peterr #1311:
Na stretku boli tí, čo mali záujem prísť. Za to, že ty, ako hlavný trenčan zo Splitu, si tam nebol ešte neznamená, že tam žilinčania nemohli byť. A vôbec buď rád, že ti nezrušili ešte aj tento nick.
Reply on: Peterr #1304:
nooo aj tie byvaju plne, ale aky zmysel ma, aby na l.1 chodil nizkopodlazny klbak, ved tam chodia 4 klbaky a tie tiez nebyvaju bohvieako plne...nemam pravdu???s vynimkou par spojov...
Reply on: Solider #1310:
Nie nie je...Ved na trencanske by naozaj maly chodit zilincania, ale potom na KOšicke stretka by mali chodit trencania.... ?
Reply on: Peterr #1302:
Počúvaj ma bečki odrezak, čo sa staráš do ostatných? Nie je to jedno, kto kde chodí na stretká?
Reply on: Peterr #1308:
kedysi chodili z juhu1 same klby...v r. 2002 ich bolo tri na l.1, dva na l.5, jeden na l.8, jeden na l.17 to je dokopy 7 klbakov, teraz tolko nejazdi v celom Trencine:) ale kukoncu uz na l. 17 ten klbak vozil vzduch, zvlast ked chodil tesne za l. 11 zo stanice na juh a z juhu na stanicu isiel niekedy aj bez jedineho cestujuceho, lebo siel 13:30 14:35 a l. 11 sla 13:30 a 14:30, takze to hovori za vsetko, spoj 15:55 bol v preklde s l. 11 ale tiez siel prazdny. a ked ide o potiahnutie l. 17 do kubrej ver ze aj tak by nejaky velky narast cestujucich nebol, keby hej tak by uz teraz chodila l. 11 pretazena, ale nechodi. klbov mame malo, tak treba dobre zvazit kam ich dat a nie len kvoli tradicii na l. 17:)
Reply on: milan005 #1307:
ale l.17 By tiez mohla par spojov do kubrej chodit..kedisy bol klb na l.17...bol dost vytazovany
Reply on: Peterr #1306:
to mas pravdu ale to uz sa bavime zasa komplet o zmene...
ale pri sucasnom stave je moj nazor taky ze Juh1 klby nepotrebuje, ked to beriem podla osbsadenosti spojov, byvam tu, takze viem.
Reply on: milan005 #1305:
keby l.17 mala lepsie nacasovanie a pripadne par spojov by islo do kubrej ako l.1....bola by dobe vytazena
Reply on: Peterr #1300:
tak l. 17 chodi biedne obsadena aj solo:) to by bol stejny vtip ako nasadzovanie na 23 a 28.
Re #1303 mathre: no ale ved nizkopodlazaky na sihot budu chodit velmi hojne, snad na kazdej sihotarskej linke, tak jeden by mohol chodit aj na l. 1 kvoli tomu ze chodi dost vytazena, je to nosna linka a aby aj Kubra, Pred polom a Pod Sokolice mali nejake bezbarierove vozidlo. a navyse rano ide 7.15 aj l. 18, tak ked chcu ist dochodcovia citelisom nech idu na osemnastku a prblem vyrieseny;-)
Reply on: mathre #1303:
tie linky co si vymenoval su malo vytazovane...mal si tam knim napisat aj l.16 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.