Reply on: Michal Mazánik #14617:
S tymto co si napisal sa plne stotoznujem. A nieje to len najazdovymi uhlami ale aj profilom cesty a samotnej zastavky, vid zastavka Detske mestecko smer vinohrady. Tam nieje mozne pritiahnut bez toho aby som nevytrafal spodok. Naproti tomu Hasicska smer Gymnazium, pripadne Dolny Sianec to je jedna radost. Osobne by som radsej videl klasicke obrubniky ale zato zastavky dotiahnute do dokonalosti, nez ako toto co je teraz.Pekny clanok ohladom zastavok bol v Ceskoslovenskom dopravaku, tusim 8/2020, niekde to mam odfotene.
Inak otazka, stale sa postupuje podla TPS vytvorenych p. poslancom Scepkom?
Vladimír
Preto si myslím, že rovnaký systém v Trenčíne, kde vodiči turnusy až tak nestriedajú a často aj po mene vedia, koho kde stretávajú, bude ešte menej náchylný na akékoľvek problémy.
Samozrejme plne súhlasím, že doba ide dopredu a vzájomné čakania by už mohli/mali byť aj v dátach strojčeka. Jedna z prvých, ktorá to pred pár rokmi zaviedla, je Ostrava. Naše palubáky v zadávacej špecifikácii žiaľ takú funkciu nemali, a tak jej dorobenie bude zrejme vecou vývoja upgradu, ktorý bude treba zaplatiť. Ja o tom nerozhodujem, ale myšlienku podporujem. Akurát by som šiel jednoduchšou cestou oproti tej, čo načrtol milan005. Nemyslím si, že vodič potrebuje vidieť prípojný spoj na mape, podľa mňa by stačila jednoduchá textová info, že "čakať na L4 smer Opatová, príde o 2 minúty". Keď vieme reálne časy príchodu spoja zobraziť na zastávkovej tabuli, na vnútornom LCD, či v aplikácii, snáď nebude problém preniesť ho na obrazovku pre vodiča.
Ale toto je výhľad. Na začiatok bude určite len poznámka vo vzoráku.