Reply on: tomas153cv #14637:
V Nitre máme denne v sieti asi tak okolo 20 čakačiek medzi spojmi. Roky to riešime poznámkou v turnusovom príkaze, kde je uvedené, na ktorej zastávke koho treba čakať a ako najviac dlho. Funguje to v zásade bez problémov. A to podotýkam, že v Nitre bežný vodič strieda 15 - 40 rôznych turnusov, a štandardne nevie, na ktorého kolegu práve dnes čaká (a s najväčšou pravdepodobnosťou naňho aj tak nemá telefónne číslo).Preto si myslím, že rovnaký systém v Trenčíne, kde vodiči turnusy až tak nestriedajú a často aj po mene vedia, koho kde stretávajú, bude ešte menej náchylný na akékoľvek problémy.
Samozrejme plne súhlasím, že doba ide dopredu a vzájomné čakania by už mohli/mali byť aj v dátach strojčeka. Jedna z prvých, ktorá to pred pár rokmi zaviedla, je Ostrava. Naše palubáky v zadávacej špecifikácii žiaľ takú funkciu nemali, a tak jej dorobenie bude zrejme vecou vývoja upgradu, ktorý bude treba zaplatiť. Ja o tom nerozhodujem, ale myšlienku podporujem. Akurát by som šiel jednoduchšou cestou oproti tej, čo načrtol milan005. Nemyslím si, že vodič potrebuje vidieť prípojný spoj na mape, podľa mňa by stačila jednoduchá textová info, že "čakať na L4 smer Opatová, príde o 2 minúty". Keď vieme reálne časy príchodu spoja zobraziť na zastávkovej tabuli, na vnútornom LCD, či v aplikácii, snáď nebude problém preniesť ho na obrazovku pre vodiča.
Ale toto je výhľad. Na začiatok bude určite len poznámka vo vzoráku.
mrcheef