Reply on: Michal Mazánik #12101:
S tým, že by sa linka č. 1 mala skrátiť súhlasím, neverím, že po zastávke Gen. M. R. Štefánika je ten autobus tak strašne vyťažený, zároveň bohvie koľko zastávok až do Kubrice alebo z ide naprázdno.Jedine s čím nesúhlasím je skrátenie len po stanicu, tak keď tak skôr ďalej lebo to potom do MAX-u by chodila len linka č. 11 a to by tam tie spoje z MAX-u boli ešte biednejšie ako doteraz, už teraz je to bieda v akom intervale to tam chodí, ale zase dá sa ísť pešo tam aj späť, čo oproti Laugaríciu nemôžem povedať, kde to je riadne biedne aby autobusy chodili v takom dlhom intervale do najväčšieho nákupného strediska v TN.
). Kubrá = je frekvencia spojov dostatočná na to, aby tam vôbec jazdili trolejbusy? Boli by cestujúci do Kubrice ochotní si v Kubrej prestúpiť z trolejbusu na autobus? No a nakoniec Zámostie už je rozťahané a teda nevhodné na vedenie trolejbusovej vetvy absolútne.
Jacob
Čiže tým pádom je reálna iba autobusová doprava, prípadne ani električková nie je možná to je vlastne to isté ako trolejbusová len s tým, že by museli dávať ešte kolajnice na cestu, aj to by nemali kde vlastne. Celkovo električkové trate už asi na SK nikde sťavať nebudú si myslím, okrem rozširovania existujúcich.
Videl som koľko majú najazdené tie staré autobusy v ZA, práveže aktuálny asi zrejme je, alebo sa jedná o chybu prípade to už sú ďalšie autobusy čo predávajú, čo som len tak išiel na ich web tak toto je ako najnovší príspevok z dňa 25.10.2019, čo bolo včera.