Reply on: milan005 #12099:
Máš pravdu, táto úvaha ma nenapadla, ale po jej prečítaní som si to v hlavne prehral a nanič by bola celá sieť trolejbusov, zároveň tá do Kubrej si myslím, že by nemala zmysel tak ďaleko to ťahať, to ako keby a rovno aj do Nozdrkoviec to ťahalo, a za mosty tiež by to bolo nanič ťahať. Čiže tým pádom je reálna iba autobusová doprava, prípadne ani električková nie je možná to je vlastne to isté ako trolejbusová len s tým, že by museli dávať ešte kolajnice na cestu, aj to by nemali kde vlastne. Celkovo električkové trate už asi na SK nikde sťavať nebudú si myslím, okrem rozširovania existujúcich.
Videl som koľko majú najazdené tie staré autobusy v ZA, práveže aktuálny asi zrejme je, alebo sa jedná o chybu prípade to už sú ďalšie autobusy čo predávajú, čo som len tak išiel na ich web tak toto je ako najnovší príspevok z dňa 25.10.2019, čo bolo včera.
). Kubrá = je frekvencia spojov dostatočná na to, aby tam vôbec jazdili trolejbusy? Boli by cestujúci do Kubrice ochotní si v Kubrej prestúpiť z trolejbusu na autobus? No a nakoniec Zámostie už je rozťahané a teda nevhodné na vedenie trolejbusovej vetvy absolútne.
Jacob
Škoda, že Trenčín nikdy neuvažoval o trojelbusoch, myslím si, že trolejbus by v poriadku vyšiel kopec na juh, či sa mýlim? Lebo keď dokáže vyjsť trolejbus kopec hore pri Žilinskú univerzitu tak by to mal zvládnuť, zároveň keď to porovnávam raz som išiel autobusom do toho kopca v Žiline autobusom B 961 a riadne to hučalo ako keby ten autobus to ani nedával už, trolejbus nič v pohode zvládol to skvelo.
Zároveň ako dobré autobusy vyzerajú aj Iveco Urbanway 12M Hybrid, ktoré jazdia v ZA, keď nechce TN autobus na elektriku iba lebo kvôli dojazdu a takto, tak Hybrid by bol predsa dobrá voľba, zároveň to je IVECO (čo majú oni veľmi radi :D), ale to sa asi nestane, keď namiesto aspoň Urbanwayu kúpili radšej polonízkopodlažný Crossway v roku 2019.