Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #5593:
Problémom je definícia verejného záujmu, kedy nie je celkom zrejmé, koho záujmom je prepravovať Slovenky na šichty do nemocnice a za pokladňu.
Treba dodať, že na českej strane bol objednávateľom aj MD ČR (Lanžhot - št. hr.).
PR triky z 90. rokov sa občas stále hodia.
Neplánovalo sa to náhodou kedysi zaradiť (ako linka S53) za tarifu IDS JMK až do Kǔtov (tak ako je to pri osobáku z Veselí nad Moravou do Myjavy)?
Ak sa nestane nejaký zázrak, tak medzištátne osobné vlaky na trasu "Kúty - Brodské - Lanžhot - Bŕeclav" sa už nevrátia ani keď bude tá trať zrekonštruovaná. 😭 Video od 2 min 30 sec. https://youtu.be/bZQZFPN2xzE

Tie osobáky jazdili 7 dní v týždni niekoľkokrát za deň od skorého rána až takmer do večera. To tam vážne nie je dopyt ani po autobusovom spojení?

Chápem neúspechu pokusu keď tam asi 2 roky poobedné spoje PO - PIA vykonával slovenský elektrický poschoďák (akoby predĺženie linky S20 z Bratislavy), ale ten malý český motorák 812zssk či čo to bolo, nikdy som ho nezažil prázdny..

Dokonca pamätám si v posledný rok prevádzky, že bol z Břeclavy do Kútov pridaný aj spoj 15:08 h + aj v opačnom smere samozrejme (tuším len PO - PIA), takže išlo to poobede 12:08 h, 14:08 h, 15:08 h, 16:08 h, 18:08 h.
https://youtu.be/NM52_0PgO_k
Norma EURO 7 – interview so šéfom vývoja motorov v Škode Mladá Boleslav.
Vypočujte si aspoň prvých 5 minút, je to výživné❗
Reply on: 810zssk #5590:
Myslím, že pridanie tých vecí je len otázka času. Ani v iných odvetviach som príliš nevidel systémy (okrem hotových balíkov, predtým predaných inam), ktoré by prišli úplne kompletné. Väčšinou sa veci pridávajú a zavádzajú po etapách.
Reply on: Dispecer #5589:
Keď si dokážu synchronizovať napr. storná ITD, nevidím dôvod aby nešlo synchronizovať toto. Nemusíš odosielať každý úkon samostatne, môžeš to robiť po dávkach napr. raz za 5-10 minút.
Reply on: 810zssk #5588:
"Aha, ja som sa domnieval že kontroly sa evidujú a pri ďalšom použití lístka sa vlakvedúcemu zobrazí či/kde bol predtým nascanovaný."
To by mohlo platiť, ak by POP-ky nahrávali online na server každý jeden úkon, čo pri pokrytí niektorých tratí mobilným signálom je prinajmenšom otázne...
Reply on: henko151 #5587:
Aha, ja som sa domnieval že kontroly sa evidujú a pri ďalšom použití lístka sa vlakvedúcemu zobrazí či/kde bol predtým nascanovaný. Čo by bolo pre účely zistenia prípadného zneužitia lístka oveľa praktickejšie ako pečiatky (pečiatka je vždy len jedna z prvého použitého vlaku, kým pri elektronickej evidencií by sa dali zobraziť všetky kontroly).

Ďakujem 🙂 Žiaľ som asi priveľmi veril v progresívnosť ZSSK 😃
Reply on: 810zssk #5586:
Obnovili ho pred pár mesiacmi z dôvodu, že už korona skončila a teda skončilo obdobie bezkontaktnej kontroly CL.

Inak povedané, zistili, že POPka naskenovaním nijak neznehodnotí lístok a je možné teda ten istý lístok použiť v čase platnosti viackrát.
Neviete odkedy a prečo sa u ZSSK obnovilo pečiatkovanie lístkov pri kontrole vlakvedúcimi?
Reply on: zakaznik #5583:
Toto treba poslať do DPB, podľa mňa by to bol ultimátny signál zákazníkom ktorí na hlavnej stanici o pol tretej ráno čakajú na autobus 10 minút po odchode, ale vodič ich ani bohovi nepustí dnu, kým zamestnanci sa pekne v buse zahrievajú, o tom čo si o nich myslia 💗
Reply on: zakaznik #5583:
Najkrajšie je vyjadrenie slečny ku koncu videa: "It feels like our happy lives, which become more enjoyable every day..."

Ňuňu 😍
Pyongyang's New Double-Decker Buses
https://youtu.be/H0IgM1MgGFc

Vynález hodín na prednom čele zmení svet. Vodič, ktorý bude na linke meškať, bude na konečnej odklonený priamo do gulagu.
Reply on: S499.1023 #5581:
Aby to nebolo tak, ako ISDN linka v Telekome. Nemci ju začínali vyraďovať a pre Slovensko ju propagovali ako horúcu novinku.
Reply on: mi.v #5580:
Mesto Wiesbaden hlavne už nejakých 60 rokov ukazuje, že je majstrom slepých uličiek v MHD.
Mal som to sem dať už minulý rok, len som to odkladal a odkladal...

https://fontech.startitup.sk/stacil-rok-a-vyraduju-taketo-autobusy-nemci-posielaju-zvysku-eu-jasny-odkaz-na-vodikovu-dopravu/
"Stačil r̲o̲k̲ a vyraďujú takéto autobusy. Nemci posielajú zvyšku EÚ jasný odkaz na vodíkovú dopravu"

Z článku napríklad:
---
Nemecké mesto Wiesbaden ruší po roku prevádzky svoj program vodíkovej hromadnej dopravy. Ako informuje portál HydrogenInsight, dopravný podnik dospel k názoru, že batériové elektrické autobusy sú omnoho lepšou voľbou
(...)
Autobusy a zelený vodík sú totiž podstatne drahšie než elektrobusy na batériu a drahšia je aj ich prevádzka.
(...)
Mesto Frankfurt od októbra tohto roku testuje 13 vodíkových autobusov a zatiaľ je z ich prevádzkou spokojné, no napríklad francúzske mesto Montpellier nedávno zrušilo objednávku vodíkovej flotily po tom, čo zistili, že prevádzka batériových autobusov bude až šesťkrát lacnejšia.
---

Je čas odkúpiť z tých krajín všetky vodíkové vyradené busy (veď sú takmer nové) a ukázať tým nešikom, že my to s vodíkom narozdiel od nich pri troche snahy dokážeme. (Trošku irónie v tom možno bolo, ale možno ani nie...)
Reply on: Jur@j #5578:
Asi je... 😅

18.2.2023 - Červené kaunasské autobusy
13.11.2022 - Farebná grafika na kaunasských trolejbusoch
4.12.2022 - Zelené trolejbusy v Kaunase
15.12.2022 - Farebné trolejbusy v Kaunase
3.1.2023 - Zaujímavosti z Kaunasu
20.1.2023 - Trolejbusový Kaunas
3.2.2023 - Rôzne pohľady na Kaunasskú MHD

... a není to málo, Antone Pavloviči? 😃
Verejná doprava mala v novembri viac cestujúcich než vlani, naďalej však nedosahovala úroveň roka 2019. Týka sa to železníc aj prímestských či diaľkových autobusov. Najbližšie k predpandemickej úrovni mala MHD.
https://e.dennikn.sk/minuta/3206471/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.