Re: Tarifná integrácia:
Možno dlžno dodať, že v germánskom prostredí (vo švajčiarskom aj na inštitucionálnej úrovni) sa dynamicky vyvíja aplikácia, ktorá na základe GPS polohy užívateľa sama vypočíta (najvýhodnejší) tarif využitými vozidlami jednotlivých systémov.
Viď:
https://fairtiq.com/en-ch/
Možno dlžno dodať, že v germánskom prostredí (vo švajčiarskom aj na inštitucionálnej úrovni) sa dynamicky vyvíja aplikácia, ktorá na základe GPS polohy užívateľa sama vypočíta (najvýhodnejší) tarif využitými vozidlami jednotlivých systémov.
Viď:
https://fairtiq.com/en-ch/
ceres
https://e.dennikn.sk/2924173/drahy-benzin-vracia-poliakov-do-ekologickejsich-vlakov-slovensko-tuto-prilezitost-nevyuziva
V článku autor píše "Obyvatelia Oravy chcú, aby sa Slovensko zapojilo do tohto projektu a vybudovalo novú železničnú trať Kraľovany – Trstená – Chabówka v podobnom štandarde, v tejto veci vznikla internetová petícia.", na konci petície je "Viac info na FB skupine Skupina Poľsko-Slovensko-autobusy" - ktorej je autor článku adminom
https://www.peticie.com/railorava
Pár rokov dozadu by som asi bol proti podobným megalomanským projektom, ale pokiaľ sa má podiel ľudí používajúcich verejnú hromadnú dopravu zvyšovať a nie znižovať, bez funkčných a znesiteľne rýchlych lokálok sa nezaobídeme, a cestovať do Poľska odkiaľkoľvek inakiaľ než z Bratislavy a mimo hlavného koridoru Katovice - Varšava je fakt utrpenie...
Edit: Dá sa ten obrázok uploadnúť nejako tak, aby sa dal pozrieť aj originál? Toto je nečitateľné
Drahý benzín vracia Poliakov do ekologickejších vlakov, Slovensko túto príležitosť nevyužíva