Reply on: N/A #5406:
Neviem aké máš výhrady. Sulík to sám spomínal, že je to myslené ako výroba vodíka z prebytočnej elektriny.Ak by to bola PpS ZVO (podporná služba - zvýšenie odberu) prenosovej sústavy, tak prenosová sústava bude za tú výrobu vodíka ešte aj platiť.
Logiku to dáva, detaily neviem. Ale tak ty si asi múdrejší než Excel, tak vieš lepšie a zaujíma ma, čo si o tom myslíš ty.
N/A
A len hľadáš zámienky pre ktoré by to akože nešlo a ako by s tým každý vybabral. Nie, žiadne súdne vedenie mesta neznemožní inštalatérom prísť s náradím k miestu výkonu práce a množstvo ľudí, čo budú riskovať pre tak chabý zisk nemá šancu byť akokoľvek zásadné ako si predstavuješ. Ešte raz, väčšina ľudí dochádza autom do centra nie preto, že musí ale preto, lebo môže a tieto iniciatívy riešia primárne ich. Berlín má svojimi (v porovnaní s mnohými inými mestami) širokými ulicami veľmi dobré podmienky pre automobilovú dopravu ako aj pre peších a teda primárne nejde o akési riešenie pálčivého problému, ale o to, že ulice dnes najviac patria autám a snahe toto zmeniť.