no mozno problem toho kurenia je v tom, ze niekomu sa nechce nieco spravit, ci tak podobne.
Napr. som sa raz pytal nejaho vodica, preco I280 nie su vykurovane, a ze niekedy som to aj zazil - no a on mi tvrdil nieco v tom zmysle (velmi matne si to pamatam), ze ovldanie toho je na podlahe a ze jednak to byva nejako zle nastavne, a ze ked da dobre kurit, tak on ma zase velky hic v kabine a podobne nezmysly. Uz si pamatam iba utrzky, ale takyto nejaky dovod mi uviedol.
Napr. som sa raz pytal nejaho vodica, preco I280 nie su vykurovane, a ze niekedy som to aj zazil - no a on mi tvrdil nieco v tom zmysle (velmi matne si to pamatam), ze ovldanie toho je na podlahe a ze jednak to byva nejako zle nastavne, a ze ked da dobre kurit, tak on ma zase velky hic v kabine a podobne nezmysly. Uz si pamatam iba utrzky, ale takyto nejaky dovod mi uviedol.
KLF
Inak Peto, sak preco sa asi kupuju Ikarusy? Pre dva hlavne dovody: 1. mame s nimi fakt dobre kontakty, dlhorocne vztahy. 2. no povedzme si pravdu - Ikarus je vzdy lacnejsi ako Renault (OK, tak Citybus