ufo: heh, tu 7103 pod vzdusnou som videl - vozil som sa s autoskolou a zaparkovali sme za nou, tak sme ju expresne nakuplovali (tie fukoty si mal vidiet :-)) ), kusok potlacili, este expresnejsie odkuplovali a bolo po zabave 
Andrej: ta udrzba je prave u nas kamen urazu - u nas fakt potrebujeme vozy, ktore vydrzia byt neudrziavane a s minimalnou poruchovostou
ale zas tie poruchy u Ik435 nie su sposobene tym, ze by o ne nebolo starane, to su v podstate konstrukcne nedostatky (vacsinou).
Co sa tyka alternativ, existuje viacero - Karosa (ci uz B951/961 alebo CityBus), TAM, Solaris, ... Ku kazdemu sa daju najst nejake vyhrady, samozrejme, ale myslimze Ikarus patri k tym horsim moznostiam.
No nic, padam domof, takze odpovedat uz dnes nebudem
cafte sa

Andrej: ta udrzba je prave u nas kamen urazu - u nas fakt potrebujeme vozy, ktore vydrzia byt neudrziavane a s minimalnou poruchovostou
ale zas tie poruchy u Ik435 nie su sposobene tym, ze by o ne nebolo starane, to su v podstate konstrukcne nedostatky (vacsinou).Co sa tyka alternativ, existuje viacero - Karosa (ci uz B951/961 alebo CityBus), TAM, Solaris, ... Ku kazdemu sa daju najst nejake vyhrady, samozrejme, ale myslimze Ikarus patri k tym horsim moznostiam.
No nic, padam domof, takze odpovedat uz dnes nebudem
cafte sa
. Ale podstatnejsie je to, ze eliny a metro su na rozne ucely - by som povedal. Take metro moze mat hypoteticky v BA, resp. v centre par zastvok iba - 3-5, ale taka elina ich ma a moze mat "neobmedzene" teda, ze elina je na kratke trasy, kdezto metro je na dlhe (nie ze by sa to nedalo vhodne kombinovat, ale v londyne ked uz maju metro /jedno z najstarsich/ by bolo blbe, keby ho zrusili :D)
Andrej (Anndy008)
diky, no ved mozno sa to zlepsi nie? Ved kazda seria bola ina, tak mozno sa uz poucili