ufo: heh, tu 7103 pod vzdusnou som videl - vozil som sa s autoskolou a zaparkovali sme za nou, tak sme ju expresne nakuplovali (tie fukoty si mal vidiet :-)) ), kusok potlacili, este expresnejsie odkuplovali a bolo po zabave 
Andrej: ta udrzba je prave u nas kamen urazu - u nas fakt potrebujeme vozy, ktore vydrzia byt neudrziavane a s minimalnou poruchovostou
ale zas tie poruchy u Ik435 nie su sposobene tym, ze by o ne nebolo starane, to su v podstate konstrukcne nedostatky (vacsinou).
Co sa tyka alternativ, existuje viacero - Karosa (ci uz B951/961 alebo CityBus), TAM, Solaris, ... Ku kazdemu sa daju najst nejake vyhrady, samozrejme, ale myslimze Ikarus patri k tym horsim moznostiam.
No nic, padam domof, takze odpovedat uz dnes nebudem
cafte sa

Andrej: ta udrzba je prave u nas kamen urazu - u nas fakt potrebujeme vozy, ktore vydrzia byt neudrziavane a s minimalnou poruchovostou
ale zas tie poruchy u Ik435 nie su sposobene tym, ze by o ne nebolo starane, to su v podstate konstrukcne nedostatky (vacsinou).Co sa tyka alternativ, existuje viacero - Karosa (ci uz B951/961 alebo CityBus), TAM, Solaris, ... Ku kazdemu sa daju najst nejake vyhrady, samozrejme, ale myslimze Ikarus patri k tym horsim moznostiam.
No nic, padam domof, takze odpovedat uz dnes nebudem
cafte sa
.
Beus
A u novovyrobenych vozov, co sa tyka Ikarusu, tak neverim ze by sa dostali na uroven, v ktorej by aspon ta poruchovost bola v akceptovatelnej miere - toto uz nie su stare zlate 280-tky, na ktorych sa v podstate nemalo co pokazit, lebo tam viac-menej nic nebolo - toto uz su hi-tech zariadenia, a v tejto oblasti v pripade Ikarusu neverim v zlepsenie. A dufam ze nove vozy budu od ineho vyrobcu.