all>
No, mam pofotenu 3184! Super fotky z linky 43, teste sa.
COLOR, mal si dojst. D3k0 ti poslal SMS, ja nemam kredit.
Inac ak sa chcete v nej odviezt, tak chodte coskoro, lebo diferak jej uz tak huci, ze sa zachvilu rozsype, dalej z nej odpadavaju niektore nity, zacina jej tiect prevodovka, proste KAROSA, ako ju pozname.
Vodic tiez na nu nadaval, ze ta prva plynofikovana (modra) bola lepsia.
Si>
co na to hore napisane vravis??? A ja chodim velmi casto linkou 21. Najlepsie su na nej Tambusy, to je jasne, potom ikarusy 435, potom Ikarusy 280 a Karosy su najhorsie. Ked ide 741 z DNV na dialnicu, tak prevodovka robi: W W W W W, klik, WWWWWWWW, po chvilke zasa W W W W, potom zasa WWWWWWWW a takto sa to opakuje aspon 4 krat kym ten autobus ledvy vyjde na dialnicu. Cize tolko. A z 280 sa ovela lepsie vyberaju zakruty.
Marin>
V Blave 941 nemame, takze kde som porovnaval tie Ikarusy tak som myslel so 741 a nie 941 (preklep).
No, mam pofotenu 3184! Super fotky z linky 43, teste sa.
COLOR, mal si dojst. D3k0 ti poslal SMS, ja nemam kredit.

Inac ak sa chcete v nej odviezt, tak chodte coskoro, lebo diferak jej uz tak huci, ze sa zachvilu rozsype, dalej z nej odpadavaju niektore nity, zacina jej tiect prevodovka, proste KAROSA, ako ju pozname.

Si>
co na to hore napisane vravis??? A ja chodim velmi casto linkou 21. Najlepsie su na nej Tambusy, to je jasne, potom ikarusy 435, potom Ikarusy 280 a Karosy su najhorsie. Ked ide 741 z DNV na dialnicu, tak prevodovka robi: W W W W W, klik, WWWWWWWW, po chvilke zasa W W W W, potom zasa WWWWWWWW a takto sa to opakuje aspon 4 krat kym ten autobus ledvy vyjde na dialnicu. Cize tolko. A z 280 sa ovela lepsie vyberaju zakruty.
Marin>
V Blave 941 nemame, takze kde som porovnaval tie Ikarusy tak som myslel so 741 a nie 941 (preklep).
Martin
175kW na kloubák, ale tady v Praze jezdíme s Renaulty, které mají výkon 217kW a můžu ti říct,
že právě tohle je docela kotel. Karosa se mi jako šrot nezdá, když se prodá ročně 600 autobusů do
Francie a Belgie. Jejich životnost je 12 roků.
Ikdyž pravda je, že Ikarus je na tom po technické
stránce lépe (lepená okna, nižší podlaha, celoskleněné dvěře dovnitř se otevírající....)
Ale taky si musíš uvědomit, že výroba městských
Karos B900 pomalu končí. Protože a to je hlavní
se nakupují v 80% do měst v ČR pouze Karosy Citybus
v ceně 7,5 milionů Kč. A ty se ti taky jeví jako šrot????? Co jsem měl možnost jet Ikarusem 412, kterých tu u nás jezdí okolo 20-ti, tak psát radši ani nebudu. Jenom jak je hlučný a líný oproti Citybusu a už jsem to sem psal, v Karlových Varech, kde jich mají 13, tak tam když jsi otevřel okno,
tak se ti hla karosérie a potom nešlo zavřít, musely je ubrušovat. Jejich znění je asi takové-
na to kolik stojí je lepší kupovat dražší a kvalitnější. Jenom výkon 12-ti metrového Renaultu
bude po dodání motorů Iveco 200kW a kloubového 250kW. Ale uznávám, že Karosa 900 je zastaralé koncepce, ale fakta prodaných vozů ukazují jasně,
že hravě Ikarus předehnala.