Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tr3mp #14386:

Co ja viem. Verejne to nebolo, dostli sme pozvanku ako KPMHaRD. Boli tam rozni odbornici, ako aj par ludi z DPB. Dalej sam Lunacek. Kecalo sa, bla bla bla. Snivali o metre, o tom ako sa MHD prepoji na region po zeleznici, etc... Same sny. Nech sa uz konecne zobudia a zacnu stavat elektrickovu rychlodrahu!!! Vid Praha - Barrandov, Brno - Lisen, etc...
Reply on: Turbo #14385:
To bolo verejné? Tak to mi zase niečo ušlo 😞 Veď porozprávaj niečo bližšie, čo v článku nebolo ...

Inak to je dobrá smola, že sa o zmene systému začne rozprávať až po rozbehnutí výstavby mosta ...
Reply on: romanca #14384:

Bol som tam.
viete o tejto akcii? znie to ako by sa zacalo nieco ciat...

http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?rub=_all&cl=831955
Reply on: tr3mp #14372:
Ja som ani tak nemyslel spojenie linie, ako to ze bus by mohol prechadzat z linky na linku, kedze aj 29 a 30 jazdia SORy. Inak suhlas.
Reply on: Juro #14367:
Sudil som z toho ze si spominal ze ti linka c.80 a c.89 jazdi pod oknami, tak jedine kde sa tieto dve linky pretinaju je Jungmanova, Halova. Tomu ver ja som isiel v Citare na linke c.97 cez vikend a mal som dost uz na zastavke Tesco to je siesta zastavka smerom do mesta bol uplne prervana. Myslim ze to je asi taky pomer ako keby poslali K732 na linku c.93 myslim ze Ciro by sa v BA hodil zrovna tak na linky ako je 50, 82 atd...
Igorko: ak ta mozem pekne poprosit, skus nabuduce napisat jeden dlhy prispevok a nie 10 kratkych... je z toho mensi bordel v mailboxe a aj tym menej zatazis system...
Hej, ludkovia!!! Pozrite si vsetci http://vbus.rulez.pl/.
Reply on: Igorko #14377:
Tak tak 🙂
Reply on: Igorko #14376:

Co narobis? Kua, vsak ked je sef, tak nech ich za odflaknutu pracu doyebe! Kua, ja byt sefom, tak si ich pozvem na kobercek a tak im dam, ze sa budu spamatavat mesiac!!! 🙂
Reply on: Spectre #14373:
Paru a Haluzu, z DPB:-). Okamžite, bez odstupného, pre hrubé porušovanie pracovnej disciplíny a všeobecné ohrozovanie tvorbou a kolaudáciou trolejových obludností typu križovatka Predstaničné námestie.
I.
Reply on: Turbo #14374:
Ing. Vieštoužvôbecnejde sa štrikovačmi trolejových pakonštrukcií odmieta zaoberať - že z neho robia blbca. Dobrý podnik, kde si šéf nechá zo seba robiť blbca.
I.
Reply on: Igorko #14369:
Nooo, to bude troska problematickejsie, ale skusim sa popytat koho budem moct, ked zistim dam vediet.
Reply on: Spectre #14373:
Sudruhov tretie skupenstvo vody a konarika. Dalej by som odporucal dohovorit inzinoerom Vies to nejde a Vies to uz vobec nejde.
🙂
Reply on: Igorko #14322:
Sorry, dlho som tu nebol a v tom kontexte mnohych prispevkov som nepochopil, koho maju vyhodit a odkial???
Reply on: Juro #14367:
Spojenie 80 + 29 by asi nebolo úplne vhodné kvôli rozdielnosti intervalov. Omnoho lepšie by bolo spojiť 30 + 80 (intervaly 20 a 18 minút). Výhoda: celkom zaujímavé spojenie Petržalky s PKO, Mlynskou dolinou a Lamačom.
Takisto by som predĺžil 28 z Devína až pod Nový most (28 by boli vlastne zachádzajúce spoje 29).
Reply on: KLF #14349:
No veď ho ani nikto rekonštruovať nechce - ide o splácanie pôžičky, ktorá sa zobrala na tú rekonštrukciu v 2000.
I.
Reply on: tulenique #14347:
Ospravedlňujem sa, múzeum som nestihol vybaviť, nezohnal som p. Kyselu. Nabudúce daj vedieť skôr. Ponuka platí stále. Inak na cestu vlakom Ti stačí česká KMB, pri jazde EC je to výhodnejšie ako JP ISIC, lebo ku KMB nemusíš mať príplatok, k JP ISIC musíš. Podmienkou je, ako som už písal predtým, prejazdiť za pol roka 2000 km na ČD. Trikrát Kúty št.hr. a späť = 3*2*325= 1950 km. Alebo traja jeden raz.
I.
Reply on: Jano #14342:
Dostal som. Ale potreboval by som aj nejaký kontakt.
I.
Reply on: Jano #14341:
Oba zberače sú rovnocenné. Pokiaľ by boli odblokovacie kontakty ďalej za výhybkou - ako je to tu v Prahe (tuná to musí byť kvôli KT8) - vedie to k tomu, že tam, kde by na jedny svetlá prešli dva vozy, prejde iba jeden. Okrem pohľadu na jazyky má vodič aj "semafor", ktorý u nových výhybiek funguje spoľahlivo - ak výhybvka neuzamkne v koncovej polohe, ostanú svietiť tri segmenty alebo sa návestný znak rozbliká. Okrem toho vítaným vedľajším účinkom je, že vodič nemôže na výhybku vletieť ako magor.
I.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.