Do konca roka 2007 mali do MHD pribudnúť ďalšie 4 nízkopodlažné autobusy, avšak v dôsledku omeškania výrobcu k odovzdaniu týchto autobusov došlo k 01.02.2008, a to v počte 5 kusov. Problémom je aj označovanie autobusov, nakoľko sa stále aj napriek ubezpečeniu dopravcu stáva, že spoj nemá tabuľu s uvedením čísla na zadnom čele, resp. zboku. Neopomenuteľnou zostáva aj ranná špička, nakoľko z veľkých sídlisk Juh a Sihoť bývajú spoje preplnené, pretože je nedostatok kĺbových autobusov - v súčasnosti len 4 x B 961 a 1 x Citelis 18M, keďže Ikarusy 280.87, ktoré sa v premávke od roku 2006 neobjavili aj s ohľadom na technickú stránku a vysokú spotrebu v porovnaní s novými typmi B 961, boli z premávky vyradené.
Nevhodne je trasovaná nočná linka 50, nakoľko obieha celé mesto a je neefektívna pre cestujúceho, keďže cestovným 25,- Sk (bez ohľadu na platbu čipovou kartou!) je v súvislosti s dobou prepravy nezaujímavá. Taktiež prevádzka obmedzená len na noc z piatka na sobotu a zo soboty na nedeľu nevytvára potrebnú základňu pre prepravu na nočné rýchliky a doprava MHD medzi 23:00 a 04:10 tak zabezpečená nie je ani v minimálnom rozsahu. V tomto prípade by mohlo byť pre cestujúceho zaujímavé, ak by sa zohľadnil prepravný tok Juh - Dlhé Hony - centrum - stanica - Sihoť v podobe linky N1, resp. N8, so zachádzkou na Zámostie nie v polovici, ale len na konci trasy (aby to neodradilo cestovať cestujúcich z Juhu).
Vysoko aktuálnou zostáva otázka "prekladu" medzi linkami so spoločnými časťami trasy, čo najmä pri jazde liniek 23/28, 8/18, 11/17 či 2/6 nie je zabezpečené vôbec, resp. v minimálnej miere.
Na záver ostáva dúfať, že sa Trenčín dočká v roku 2008 zmien prospešných občanovi a cestujúcemu, a konečne dôjde k radikálnejším zmenám v stojacích vodách MHD.