Reply on: MA MHD #9723:
s tými vzdochoprázdnymi spojmi k družstvu v Opatovej - veru je to o ničom, okrem tej jednej šestky nikto tým nechodí. Výsledok politickej lobby miestneho člena zastupiteľstva. Hlavne že na Juh I km nie sú, že?Tá 7/17 cez víkend by mohla byť, ak to prinesie zásadný nárast.
23: veru neviem, v akom stave je Cintorínska, donedávna tragédia nehovoriac o vyhýbaní s protiidúcimi vozmi.
13: je to super využívaná linka, ale ani 3 nechodí prázdna, skôr by som riešil pridanie na 13 ako zlúčenie
11: po skončení skúšobnej prevádzky sa isto budú meniť aj obehy, takže ak by šlo o 1-2 páry na 11, možno by to vydalo. Rozhodujúce je, čo mesto urobí s objednaným neprevádzkovaním Citelisu 18M! ?
MA MHD
Smer mesto:
Linka 17 by vychádzala zo zastávky Saratovská, ZŠ, vždy o x:20. Zachádzala by na Juh II, kde by bola okolo x:25, čo je oproti súčasnému stavu rozdiel iba dve minúty a predpokladám, že to nespôsobí problémy. Zo Saratovskej by tak bol dokonalý 20 minútový preklad.
Smer Juh:
Zo zastávky pri SAD by spoje L7 odchádzali tak ako dnes. Najprv by zašli na Juh II a následne na konečnú Saratovská, ZŠ. Tento smer by si však vyžiadal nasledovné úpravy (ktoré ale nie sú nutnosťou):
- linku 11 by som z Kubrice posunul o 7 minút skôr
- linke 4 by som predĺžil jazdnú dobu o 3 minúty - aspoň by sa eliminovali jej pravidelné víkendové meškania
Výsledok: posilnenie dopravy na Juh I na 20 min. interval smer mesto a rovnaký interval s menšími odchýlkami smer Juh, bez obmedzenia pre obyvateľov Juhu II, keďže by sme sa vozili cez zachádzku mi z Juhu I a nie oni.
Okrem tohto som mal aj nasledovné pripomienky:
- premenovanie zastávok
Saratovská, ZŠ > Saratovská
Saratovská, pri parku > Šmidkeho
Inovecká > Družstevná
Inovecká, stred > Inovecká
Bratislavská, Old Herold > Old Herold prípadne Kvetná
- zlúčenie liniek 3 a 13, do jednej s trasou linky 13:
Výhody: nevyužívalo by sa neprehľadné odbočenie Hanzlíkovská > Detské mestečko, v Zlatovciach a Istebníku by sa muselo udržovať menej zastávok, uvoľnené označníky by sa mohli presunúť na výstupišta alebo na Biskupice, cintorín, obsluhovaná by bola iba zastávka Istebnícka smer Kasárenská, ktorá je v strede Istebníka (bola totiž pripomienka ku polohe tejto zastávky smer Bratislavská) a hlavná výhoda posilnenie terajšej linky 13
- zrušenie priebežných konečných, v prípade ak SAD nebude vedieť zabezpečiť ani v budúcnosti správne informácie pre cestujúcich
- presmerovanie linky 23 do trasy Východná - Tatranská (zastávka na ul. Cintorínska) - Partizánska - Centrum - Stanice. Oblasť okolo Partizánskej je podobná Novinám a obsluhu by si zaslúžila. Prebieha tam tiež nová výstavba. Linka 23 by bola na to ideálna, a pre obyvateľov Východnej by to zásadné zmeny neprinieslo
- zavedenie kĺbových spojov na linke 11 ráno aj popoludní. Napríklad aj dnes spoje o 7:30 - Hasičská smer Juh a 15:17 Braneckého smer Kubrica veľmi plné. A podobne mnoho ďalších.
- zvážiť opodstatnenosť spojov na zastávku Opatová, družstvo - nakoľko jazdia úplne prázdne. Namiesto toho radšej posilniť obsluhu Opatovej po 20. hodine.
Čo poviete na pripomienky?