prekvapuje ma veľmi nízky záujem o linku 23 na Juhu III, oproti linke 28 by som povedal ako jing a jang. Aj to dokazuje, že krátke linky sú v TN neúspešné, ľudia potrebujú spojenie aj ďalej než na stanicu - na Sihoť a pod. Myslím, že pre Juh III je 1 spoj/hodina spodná hranica, pod to by som nešiel, ale na druhú stranu to vo mne evokuje nasledovný podnet: skúsiť spoje linky 23 presunúť pod linku 28 na jeden mesiac a ponechať len vyťažené spoje. Prekvapuje ma to preto, lebo ľudia na Juhu III sa veľmi spojov dožadujú, no necestujú práve pôvodnou linkou 23 (to je súčasne ukážkou, že zriadenie 28 bol dobrý nápad).
Linka 7/17 víkendovo naopak nie je vôbec slabšia než bývala 5, je to približne rovnaké a podľa mňa lepšie než linka 5, ktorá často jazdila skoro prázdna obosjmerne
Linka 7/17 víkendovo naopak nie je vôbec slabšia než bývala 5, je to približne rovnaké a podľa mňa lepšie než linka 5, ktorá často jazdila skoro prázdna obosjmerne
MA MHD
Body 2-3: návrh: napadlo ma, vrátiť sa k svojej pôvodnej myšlienke, pretože nepríde mi práve najlepšie, že by tie kasseláky mali možno viac ako pol roka čakať v mestskom hospodárstve.
Peniaze a materiál projektované na zastávku Beckovská by sa teda mohli použiť pri Gymnáziu. Kasseláky aj dlažba sú. LED tabule má dopravca v sklade 2, takže nevidím najmenší dôvod, prečo by mesto malo pri gymnáziu financovať úplne novú.
Takže v rozpočte by sa iba prepísala položka.
Takže MHD je naďalej na okraji záujmu mesta.