http://nastrencin.sme.sk/riesime-za-vas/trencin/p/909/kubra-razcestie
Pri bicyklovani vidam podobny pohlad casto. Hlavne u objektov, ktore sa budovali v ramci stavby noveho mosta a modernizacie trate je to vidiet plno nedorobkov, lenze zaostava aj udrzba, ako keby mesto zabudlo, ze mu nieco pribudlo do majetku. Teda ak sa nemylim, tak aj o tieto zastavky sa ma starat mesto...
Mozno je problem vo mne, ze som prehnany detailista a cakam, ze ked sa uz buduje nieco nove, tak poriadne a udrzba je taka, aby to nejaku dobu vydrzalo.
Pri bicyklovani vidam podobny pohlad casto. Hlavne u objektov, ktore sa budovali v ramci stavby noveho mosta a modernizacie trate je to vidiet plno nedorobkov, lenze zaostava aj udrzba, ako keby mesto zabudlo, ze mu nieco pribudlo do majetku. Teda ak sa nemylim, tak aj o tieto zastavky sa ma starat mesto...
Mozno je problem vo mne, ze som prehnany detailista a cakam, ze ked sa uz buduje nieco nove, tak poriadne a udrzba je taka, aby to nejaku dobu vydrzalo.
MA MHD
čo sa týka Juhu III tak to úplne súhlasím. Pri linke 23 som mal ten nápad, aby sa niektoré jej spoje presunuli na L 28 a zvyšok aby sa trasoval cez Partizánsku. Zvýši sa tak potenciál linky.
Pri linkách 5 a 7/17 ale rozhodne nesúhlasím, linka 5 v žiadnom prípade nejazdila skoro prázdna obojsmerne (to keď tak 18). Linka 5 bývala v oboch smeroch vyťažená viac ako terajšie 7 a 17, a to nielen v "a" ale aj v "x". Na Juh I cestujem MHD v "x" aj "a" skoro denne, tak to naozaj poznám.
Keď mám pravdu povedať, len za posledné dva víkendy som videl 10-15 spojov liniek 7 a 17 a v žiadnom som teda nenarátal 10 ani viac cestujúcich, a ozaj keď to rátam, tak vždy radšej dám o jedného viac ako menej.
Tuto je najlepšie riešenie to, aby víkendové 7 a 17 vychádzali z Juhu I a zachádzali na Juh II obojsmerne. Zajtra sem dám podrobnosti, ako by som si to predstavoval.