Medzičasom na Zlatovskej. Oprava chodníka spolu so zastávkou. Fotografie sú z piatka a soboty. Nemám už silu sa rozpisovať, poslal som však mail kompetentným + do cc dvoch poslancov za túto mestskú časť. Pre parkovanie áut vedľa sa vraj nedá osadiť kasselák. Opäť príklad, keď sú dôležitejšie autá, než ľudia (cestujúci). Pritom som presvedčený, že riešenie k obojstrannej spokojnosti existuje. Ak je cieľom znechutiť, tak to robia skvele.
MA MHD
čo sa týka Juhu III tak to úplne súhlasím. Pri linke 23 som mal ten nápad, aby sa niektoré jej spoje presunuli na L 28 a zvyšok aby sa trasoval cez Partizánsku. Zvýši sa tak potenciál linky.
Pri linkách 5 a 7/17 ale rozhodne nesúhlasím, linka 5 v žiadnom prípade nejazdila skoro prázdna obojsmerne (to keď tak 18). Linka 5 bývala v oboch smeroch vyťažená viac ako terajšie 7 a 17, a to nielen v "a" ale aj v "x". Na Juh I cestujem MHD v "x" aj "a" skoro denne, tak to naozaj poznám.
Keď mám pravdu povedať, len za posledné dva víkendy som videl 10-15 spojov liniek 7 a 17 a v žiadnom som teda nenarátal 10 ani viac cestujúcich, a ozaj keď to rátam, tak vždy radšej dám o jedného viac ako menej.
Tuto je najlepšie riešenie to, aby víkendové 7 a 17 vychádzali z Juhu I a zachádzali na Juh II obojsmerne. Zajtra sem dám podrobnosti, ako by som si to predstavoval.