Reply on: kvorka #9714:
Zdravím, čo sa týka Juhu III tak to úplne súhlasím. Pri linke 23 som mal ten nápad, aby sa niektoré jej spoje presunuli na L 28 a zvyšok aby sa trasoval cez Partizánsku. Zvýši sa tak potenciál linky.
Pri linkách 5 a 7/17 ale rozhodne nesúhlasím, linka 5 v žiadnom prípade nejazdila skoro prázdna obojsmerne (to keď tak 18). Linka 5 bývala v oboch smeroch vyťažená viac ako terajšie 7 a 17, a to nielen v "a" ale aj v "x". Na Juh I cestujem MHD v "x" aj "a" skoro denne, tak to naozaj poznám.
Keď mám pravdu povedať, len za posledné dva víkendy som videl 10-15 spojov liniek 7 a 17 a v žiadnom som teda nenarátal 10 ani viac cestujúcich, a ozaj keď to rátam, tak vždy radšej dám o jedného viac ako menej.
Tuto je najlepšie riešenie to, aby víkendové 7 a 17 vychádzali z Juhu I a zachádzali na Juh II obojsmerne. Zajtra sem dám podrobnosti, ako by som si to predstavoval.
kvorka
Rovnako prechody pre chodcov - bezbariérové, niektoré aj nasvietiť.
A k MHD: každoročne je to cifra, ktorú mesto dáva na:
a) výkony MHD
b) odpis vozidiel dopravcu - tento ani budúci rok nič
c) iné (u nás nič, lebo žiadnu zastávku mesto neurobilo, Žilinská bola vyvolaná investícia)
Čiže tento rok dá mesto na MHD najmenej, lebo nie sú žiadne nové vozidlá, tak by sa patrilo tie "ušetrené" dať na výkony MHD (napr posilnenie 4, 11, 24) alebo na zastávky a infraštruktúru MHD