Ked uz sa vravi o osude Trencianskej MHD,ja by som mal mensi odvaznejsi navrh,znova spojit Zamarovce MHDckou s Trencinom, Trenciansku Turnu urcite,tu casto spominane klbove vozidla by som nahradil klasickymi ale v castejsich intervaloch aby ludia nemuseli dolho cakat-TN-Bela myslim=taziskova cast a samozrejme JUH,do okrajovych casti ako je Zablatie,Kubrica ci Nozdrkovce by sa zislo zakupit kratsie autobusy,skratka pestrejsi vozidlovy park ...
Co sa tykakupy cestovnych lisktkov u vodica-ponechat len ako cisto doplnkovu zalezitost-i ked to by chcelo vynalozit velke financie,lebo na vodicov su v dnesnej dobe a premavke vynakladane nesmeierne zatazkavacie skusky a zajdem ovela dalej i ked za kazdy chyti za hlavu-mnozia sa pripady kolapsov vodicov z povolania za volantom a myslim si ze minimalne v 55r zivota by mal vodic autobusu krcite ist do dochodku-nieco ako maju vojaci vysluhovy,ja to uz badam casto na sebe i ked som este neni az tak stary,nervy uz nie su ako na zaciatku,reakcie tiez,unava ,nespavost v noci,bolesti krizov a klbov zo sedenie za volantom...dnesna prehustena premavka,nervozny okloiduci vodici ale i chodci,ci niekedy aj cestujuci ,to vsetko ma vplyv na pohodu za volantom,preto nam treba aj ulahcit zivot,i kupov autobusov aspon s klimatizovanou kabinou vodica,pametam si ako 10 rokov do zadu na namesti majitel firmi povedal ze vodic ma vyhrievane sedadlo a autoradio aby mal pohodlie,no dnes by som zasiel ovela dalej,autochladnicka,cuvacie a parkovacie senzory a rozne ine vylepsenia tejto doby by uz mali byt nevyhnutnostou,autobusy nam akosi rychlo zostarli,moja 45 uz oslavi 10te narodeniny koncom roka,nase cesty su v katastofalnom stave co sa odzrkadluje na mnozstve castych technickych problemoch ktore nas vycerpavaju ale aj na nasich zaludocnych potiazach. Tesim sa a dufam ze sa toho dozijem v zdravi-na Trencin tak o 10 rokov,na nove- kvalitne povrchy ciest,nove autobusy-mozno aj ineho vyrobcu pre porovnanie a nemysli aby sme sa uberali smerom na sever! Som jeden z mala ,mozno iba sam co za tie roky nevie ake je to mat novy autobus,ale ten co mam je moja srdcovka a snazim sa ho mat ako svoj-ako novy,tazko sa mi s nou bude raz lucit ale zaroven sa aj tesim...a som uz ako dochodca,odbocil som,zahovoril...a popisal veci:) No aby toto vsetko mohlo raz byt,musite sa vozit autobusmy!?
Co sa tykakupy cestovnych lisktkov u vodica-ponechat len ako cisto doplnkovu zalezitost-i ked to by chcelo vynalozit velke financie,lebo na vodicov su v dnesnej dobe a premavke vynakladane nesmeierne zatazkavacie skusky a zajdem ovela dalej i ked za kazdy chyti za hlavu-mnozia sa pripady kolapsov vodicov z povolania za volantom a myslim si ze minimalne v 55r zivota by mal vodic autobusu krcite ist do dochodku-nieco ako maju vojaci vysluhovy,ja to uz badam casto na sebe i ked som este neni az tak stary,nervy uz nie su ako na zaciatku,reakcie tiez,unava ,nespavost v noci,bolesti krizov a klbov zo sedenie za volantom...dnesna prehustena premavka,nervozny okloiduci vodici ale i chodci,ci niekedy aj cestujuci ,to vsetko ma vplyv na pohodu za volantom,preto nam treba aj ulahcit zivot,i kupov autobusov aspon s klimatizovanou kabinou vodica,pametam si ako 10 rokov do zadu na namesti majitel firmi povedal ze vodic ma vyhrievane sedadlo a autoradio aby mal pohodlie,no dnes by som zasiel ovela dalej,autochladnicka,cuvacie a parkovacie senzory a rozne ine vylepsenia tejto doby by uz mali byt nevyhnutnostou,autobusy nam akosi rychlo zostarli,moja 45 uz oslavi 10te narodeniny koncom roka,nase cesty su v katastofalnom stave co sa odzrkadluje na mnozstve castych technickych problemoch ktore nas vycerpavaju ale aj na nasich zaludocnych potiazach. Tesim sa a dufam ze sa toho dozijem v zdravi-na Trencin tak o 10 rokov,na nove- kvalitne povrchy ciest,nove autobusy-mozno aj ineho vyrobcu pre porovnanie a nemysli aby sme sa uberali smerom na sever! Som jeden z mala ,mozno iba sam co za tie roky nevie ake je to mat novy autobus,ale ten co mam je moja srdcovka a snazim sa ho mat ako svoj-ako novy,tazko sa mi s nou bude raz lucit ale zaroven sa aj tesim...a som uz ako dochodca,odbocil som,zahovoril...a popisal veci:) No aby toto vsetko mohlo raz byt,musite sa vozit autobusmy!?
milan001
Mesto objedná určitý počet km, ale to nie je rozhodujúce, keď sa vyškrtajú spoje tak ako naposledy na víkendovej šestke, že sa prestupné väzby zrušia, potom ako chce aby človek šiel MHD?
Mesto by malo povedať, že hlavná tepna je Juh - Dlhé Hony - centrum - Sihoť a na tejto osi urobiť pravidelný a hustý CP s vozidlami s dostatočnou kapacitou a potom podopĺňať prípadné iné smery.
Spojenie 20.000 a 15.000 Juhu zo Sihoťou by mohlo byť oveľa lepšie než teraz, keď tam jazdia až 4 linky, ale vlastne bez zabezpečenia prekladu. Rovnako tak Zámostie je pomaly odrezané od mesta, okrem linky 5 je zvyšok len doplnok, ale cez víkend čakať 60 min na autobus nebude nikto!
Treba si uvedomiť, že pod istú mieru už nemožno spoje škrtať, pretože je MHD neatraktívna. Súčasný najskvelejší interval je 30 min na linke 1 a na iných možno 30 min v špičkách. To je atraktívna MHD? Doteraz sme mali z Juhu na linke 1+22 interval 15min v špičke a 20min mimo, to bolo niečo iné. Ale 30-60 min majú aj v Handlovej.
Treba niečo urobiť, aby MHD nedegradovala, veď taká linka 24 je večne plná. Ale kĺbový voz tam ide len 2x ráno, hoci by mohol aj poobede. Ľudia v TN však nerobia len do 15:30, kedy končí špička MHD, ale do 17:00 až 18:00 bežne, len vtedy im už ide len zopár spojov. Potom idú radšej autom....