Reply on: MA MHD #8136:
veru, od 15.12.2013 jediná zmena je, že zastávka "Opatovská, nadjazd" je už oficiálne podľa CP na znamenie a upravila sa jazdná doba ohľadne zastávky Pod Juhom na linkách 15,17,18,19,20,23 a 25. Inak nič ? Škoda, čakal som, že sa zrealizujú zase nejaké šetriace opatrenia ale najmú tie, čo podporia MHD. Ale ostalo po starom. Snáď (naivne) dúfam, že sa upravia obehy harmoník efektívnejšie, nech v špičke jazdia o dušu a nie prestávkujú (tak ako 2 zo 4 teraz).
capaCity
Myslím, že otázka nemá byť, prečo mesto na jeho kúpe trvalo- v 21. storočí v krajskom meste v Európskej únii by podľa mňa malo byť normálne, že sa prechádza na nízkopodlažné vozidlá. Citelisy 18M jazdia aj v iných mestách, kde problém nie je. Problém je skôr v tom, že si niekto nechce uvedomiť, že každá služba niečo stojí. V tomto zmysle by stálo za to navrhnúť primátorovi a pani Maslovej zavedenie rikší do MHD- boli by úsporné na PHM, náhradné diely by boli pomerne lacné a poruchovosť určite nízka.
Nech sa potom na meste čudujú, prečo máme v meste zápchy- pretože z grafikonu si posledné 3 roky robí mesto trhací kalendár, šetrí sa na úkor telesne postihnutých, mamičiek s deťmi a ľuďmi s obmedzenou schopnosťou pohybu a mesto (slovami pani Maslovej) neuvažuje o zmene CP min. do r. 2015. Hlavne že boli peniaze na nový Superb pre primátora a nový Opel Insignia pre prednostu MsÚ...
A na margo náhradných dielov- nemala by byť cena za väčšinu ND rovnaká na Citelis 18 ako na 12? Alebo vyradíme aj ostatné NP busy do zálohy?
A záverom- ekonomický detail pre mesto TN: Náhradné diely budú už len drahšie. Takže až vyradíme o pár rokov súčasné vozidlá, navrhujem vrátiť sa k Ikarusom a Karosám, po tom stačilo dvakrát bachnúť kladivom a fungovalo to...