ja si myslím, že poslednú dobu sa na strane SAD udiali skutočne dobré veci v prospech cestujúcich (hlásenia, informačné tabule, automaty), ale chcelo by to teraz hlavne aktivitu na strane objednávateľa - úpravy CP v spojitosti s riešením súbehov. Keď sa človek pozrie na CP MHD napr. na Sihoť po 20:00, je to katastrofa. Busy idú po sebe a potom aj 40 min nič. A to isté aj na Juhu. Tiež by to chcelo prehodnotiť, čo si mesto predstavuje pod pojmom nosná linka: pretože linka 8 oslabila v doobednom sedle z 30 min na 60, a tak okrem linky 1 už nemá nič interval menší ako 60 min, nerátajúc špičku na L5,6,8,15. Naopak linka 2 je pomaly tragická, zatiaľ čo 24 je vynikajúco vyťažená aj cez víkend, normálne adept na kĺbaka v niektorých časoch. A preto nie je nič horšie, ako prepisovať tie isté polohy a CP dokola. Ak zmena, tak potom v prospech cestujúcich. Do roku 2015 pri súčasnom CP opustí MHD ďalšia kopa cestujúcich. Pritom netreba veľa, ale rozumne. ?
(palec hore inak za tie rikše)
?
draxter
- Masaryčky už zbúrané, ale nové DV centrum ešte len vo výstavbe, kĺbak ešte bez eč ?