Reply on: vlado54 #8143:
podľa mňa je to ideálne riešenie. Ak nechceš z rôznych dôvodov sedieť v kultúrnom a modernom stánku, môžeš čakať v parku. A myslíš, že v dnešnej dobe niekto investuje do projektu stanice bez toho, aby bol návratný? Asi ťažko. Ja to vítam všetkými 10-timi. A ten obrovský zásah do územia využívaného všetkými Trenčanmi si myslel ako? V súčasnosti je to oštara, hanba mesta. A využívajú ho len a len tí, čo cestujú vlakom alebo autobusom, resp. idú do kasární či pracujú v blízkom okolí. Takže nový projekt pritiahne aj iných a osloví novú skupinu, čo ma teší. Ešte keby vydal ten projekt Omar a Fatima....
capaCity
Myslím, že otázka nemá byť, prečo mesto na jeho kúpe trvalo- v 21. storočí v krajskom meste v Európskej únii by podľa mňa malo byť normálne, že sa prechádza na nízkopodlažné vozidlá. Citelisy 18M jazdia aj v iných mestách, kde problém nie je. Problém je skôr v tom, že si niekto nechce uvedomiť, že každá služba niečo stojí. V tomto zmysle by stálo za to navrhnúť primátorovi a pani Maslovej zavedenie rikší do MHD- boli by úsporné na PHM, náhradné diely by boli pomerne lacné a poruchovosť určite nízka.
Nech sa potom na meste čudujú, prečo máme v meste zápchy- pretože z grafikonu si posledné 3 roky robí mesto trhací kalendár, šetrí sa na úkor telesne postihnutých, mamičiek s deťmi a ľuďmi s obmedzenou schopnosťou pohybu a mesto (slovami pani Maslovej) neuvažuje o zmene CP min. do r. 2015. Hlavne že boli peniaze na nový Superb pre primátora a nový Opel Insignia pre prednostu MsÚ...
A na margo náhradných dielov- nemala by byť cena za väčšinu ND rovnaká na Citelis 18 ako na 12? Alebo vyradíme aj ostatné NP busy do zálohy?
A záverom- ekonomický detail pre mesto TN: Náhradné diely budú už len drahšie. Takže až vyradíme o pár rokov súčasné vozidlá, navrhujem vrátiť sa k Ikarusom a Karosám, po tom stačilo dvakrát bachnúť kladivom a fungovalo to...