Reply on: kvorka #8130:
? ? ? Myslím, že otázka nemá byť, prečo mesto na jeho kúpe trvalo- v 21. storočí v krajskom meste v Európskej únii by podľa mňa malo byť normálne, že sa prechádza na nízkopodlažné vozidlá. Citelisy 18M jazdia aj v iných mestách, kde problém nie je. Problém je skôr v tom, že si niekto nechce uvedomiť, že každá služba niečo stojí. V tomto zmysle by stálo za to navrhnúť primátorovi a pani Maslovej zavedenie rikší do MHD- boli by úsporné na PHM, náhradné diely by boli pomerne lacné a poruchovosť určite nízka.
Nech sa potom na meste čudujú, prečo máme v meste zápchy- pretože z grafikonu si posledné 3 roky robí mesto trhací kalendár, šetrí sa na úkor telesne postihnutých, mamičiek s deťmi a ľuďmi s obmedzenou schopnosťou pohybu a mesto (slovami pani Maslovej) neuvažuje o zmene CP min. do r. 2015. Hlavne že boli peniaze na nový Superb pre primátora a nový Opel Insignia pre prednostu MsÚ...
A na margo náhradných dielov- nemala by byť cena za väčšinu ND rovnaká na Citelis 18 ako na 12? Alebo vyradíme aj ostatné NP busy do zálohy?
A záverom- ekonomický detail pre mesto TN: Náhradné diely budú už len drahšie. Takže až vyradíme o pár rokov súčasné vozidlá, navrhujem vrátiť sa k Ikarusom a Karosám, po tom stačilo dvakrát bachnúť kladivom a fungovalo to...
Richard Ščepko
Inak mestom bola doručená minulý týždeň výzva na SAD (mám ju v maily). Zároveň som dostal odpoveď zo SADky. Vyzerá to, že obe strany pochopili význam tohto technického riešenia. Moja zatial jediná (krátka) skúsenosť nateraz potvrdzuje, že aj vodiči to rešpektujú. Veľká vďaka všetkým stranám, ak to tak bude fungovať. ?
Inak ta otázka k historickým vozidlám zaujíma aj mňa. Príves som si nedávno všemol v depe v Tr. Teplej (pri jazde električkou). Vyzeralo to na príves z RTOcka, ale nie som odborník.