Reply on: kvorka #9665:
Táto vyťaženosť je v úseku Saratovská - Autobusová stanica. Áno, v úseku AS - Kubrica by bol ten kĺb prázdnejší, ale iná možnosť nie je. Ľuďom nemôže byť znížená kvalita prepravy len preto, že 11 má na jednom konci dediny do 1 000 obyvateľov a na druhom konci Juh I (ktorý má cca. 7 tisíc obyvateľov). Potom by som odporúčal zaviesť spoje 11A v úseku Saratovská - AS a späť.
Bola by to vlastne bývalá linka 17, iba že v lepšom preklade, s pravidelným intervalom a bez letného obmedzenia.
Osobne si však myslím, že aj Kubričania hojne využívajú MHD, a bolo by tam viac ako 15 ľudí v kĺbe.
PS: závery robím po takmer dvoch mesiacoch a na základe jázd aj cez prázdniny aj cez školský rok. Cestoval som rôznymi spojmi a v rôznych časoch.
MA MHD
Dnes som cestoval takmer všetkými kĺbovými spojmi liniek 7 a 17. Uvádzam vždy maximálnu vyťaženosť (teda toľko najviac ľudí bolo naraz v autobuse):
O 13.50 z SAD (išiel som celú trasu). V autobuse max. 25 cestujúcich.
O 14.12 z Juhu (išiel som celý okruh). V autobuse max. 15 cestujúcich.
O 14.57 z Juhu (išiel som Juh - SAD). V autobuse max. 4 cestujúci.
O 15.35 z SAD (išiel som SAD - centrum). V autobuse max. 20 cestujúcich.
Okrem toho som opäť pri SAD videl aj linku 17 jazdiacu o 15.12 z Juhu (sólo). V nej boli tiež 4 cestujúci.
Oproti tomu v linke 11, ktorou som išiel normálne (bez zámeru zisťovania vyťaženosti) o 16.17 z Braneckého bolo nad 30 cestujúcich. Samozrejme, že okolo 14-15 hod. keď idem, tak je to dvojnásobné (na 11).
A práve optimálna vyťaženosť autobusu s kapacitou 160 ľudí mi príde minimálne 40-60 cestujúcich. Čo 11 (aj 24) bez problémov splnia.
Takže aj dnešok ma utvrdil v tom, že presun kĺbov na linku 11 aj 24, by bol správy.
Toľko z dneška.