Reply on: kvorka #9665:
Táto vyťaženosť je v úseku Saratovská - Autobusová stanica. Áno, v úseku AS - Kubrica by bol ten kĺb prázdnejší, ale iná možnosť nie je. Ľuďom nemôže byť znížená kvalita prepravy len preto, že 11 má na jednom konci dediny do 1 000 obyvateľov a na druhom konci Juh I (ktorý má cca. 7 tisíc obyvateľov). Potom by som odporúčal zaviesť spoje 11A v úseku Saratovská - AS a späť.
Bola by to vlastne bývalá linka 17, iba že v lepšom preklade, s pravidelným intervalom a bez letného obmedzenia.
Osobne si však myslím, že aj Kubričania hojne využívajú MHD, a bolo by tam viac ako 15 ľudí v kĺbe.
PS: závery robím po takmer dvoch mesiacoch a na základe jázd aj cez prázdniny aj cez školský rok. Cestoval som rôznymi spojmi a v rôznych časoch.
Richard Ščepko
Čítam si zápisnicu sociálnej komisie a verejneho poriadku, kde pani Struhárová (predseda komisie) prišla s dotazom "Občania, najmä vozíčkari a s kočíkmi pripomienkujú, že v novom grafikone MHD vraj nie sú vyznačené nízkopodlažné (bezbariérové) spoje. Je potrebné ich vyznačiť."
Opäť som si spomenul na brnenskú MHD, kde je priamo v cestovnom poriadku zapracovaný symbol bezbariérovosti v podobe vozíku.
http://www.tram-bus.cz/wp-content/uploads/2014/04/SAM_5082.jpg
Čo bráni tomu, aby boli takto označené aj naše cestovné poriadky? Viem, že tam bývalo písmeno "i".