A posledný príspevok:
Dnes som cestoval takmer všetkými kĺbovými spojmi liniek 7 a 17. Uvádzam vždy maximálnu vyťaženosť (teda toľko najviac ľudí bolo naraz v autobuse):
O 13.50 z SAD (išiel som celú trasu). V autobuse max. 25 cestujúcich.
O 14.12 z Juhu (išiel som celý okruh). V autobuse max. 15 cestujúcich.
O 14.57 z Juhu (išiel som Juh - SAD). V autobuse max. 4 cestujúci.
O 15.35 z SAD (išiel som SAD - centrum). V autobuse max. 20 cestujúcich.
Okrem toho som opäť pri SAD videl aj linku 17 jazdiacu o 15.12 z Juhu (sólo). V nej boli tiež 4 cestujúci.
Oproti tomu v linke 11, ktorou som išiel normálne (bez zámeru zisťovania vyťaženosti) o 16.17 z Braneckého bolo nad 30 cestujúcich. Samozrejme, že okolo 14-15 hod. keď idem, tak je to dvojnásobné (na 11).
A práve optimálna vyťaženosť autobusu s kapacitou 160 ľudí mi príde minimálne 40-60 cestujúcich. Čo 11 (aj 24) bez problémov splnia.
Takže aj dnešok ma utvrdil v tom, že presun kĺbov na linku 11 aj 24, by bol správy.
Toľko z dneška.
Dnes som cestoval takmer všetkými kĺbovými spojmi liniek 7 a 17. Uvádzam vždy maximálnu vyťaženosť (teda toľko najviac ľudí bolo naraz v autobuse):
O 13.50 z SAD (išiel som celú trasu). V autobuse max. 25 cestujúcich.
O 14.12 z Juhu (išiel som celý okruh). V autobuse max. 15 cestujúcich.
O 14.57 z Juhu (išiel som Juh - SAD). V autobuse max. 4 cestujúci.
O 15.35 z SAD (išiel som SAD - centrum). V autobuse max. 20 cestujúcich.
Okrem toho som opäť pri SAD videl aj linku 17 jazdiacu o 15.12 z Juhu (sólo). V nej boli tiež 4 cestujúci.
Oproti tomu v linke 11, ktorou som išiel normálne (bez zámeru zisťovania vyťaženosti) o 16.17 z Braneckého bolo nad 30 cestujúcich. Samozrejme, že okolo 14-15 hod. keď idem, tak je to dvojnásobné (na 11).
A práve optimálna vyťaženosť autobusu s kapacitou 160 ľudí mi príde minimálne 40-60 cestujúcich. Čo 11 (aj 24) bez problémov splnia.
Takže aj dnešok ma utvrdil v tom, že presun kĺbov na linku 11 aj 24, by bol správy.
Toľko z dneška.
Richard Ščepko
Spýtam sa na to, či sa s tým počíta od decembra a v akej verzii označenia. Dám vedieť.
BTW: Včera sme na Finančnej a majetkovej komisii riešili okrem iného aj požiadavku spoločnosti euroAWK na osadenie nových prístreškov na zastávkach MHD (s reklamným panelom) v počte 10 kusov. Nedopátrali sme sa však, o aké lokality by malo ísť. Poprosili sme, aby prišiel zástupca spoločnosti vysvetliť zámer. Veľmi ma zaujíma aj umiestnenie reklamných panelov v kontexte výhľadu na prichádzajúci autobus. Inak nejaké návrhy, kde by boli nové prístrešky potrebné ako soľ? Lebo toto zmapované nemám. EuroAWK síce bude tlačiť reklamu tam, kde je najväčšia frekventovanosť, ale aj tak.
Vďaka.