pevozil som sa trochu mestom a musím konštatovať k novým zmenám MHD, že sú výborné. Samozrejme, teraz to rozoberiem celkovo:
A. nástup všetkými dverami: chce to viac osvety, ľudia sa stále trepú dopredu s kartou, ja by som nástup s kartou prednými dokonca zakázal (okrem dobíjania). Vozidlá stoja citeľne kratšie na zastávke aj v špičke keď nasadá viac ľudí.
B. nové zastávky: žiaľ, mesto to zvládlo tak ako to vidíme, čiže tu je výsledok rozpačitý. Dobre sa ukazujú Noviny, ľudia si na linku 12 pomaly zvykajú. Chýba však hlavne Brnianska v priemyselnej zóne mesta, ktorú by isto využilo dosť ľudí a tiež Hroznová v obytnej časti Zlatoviec.
C. wi-fi je výborná; neviem ako je to s vyčerpaním tej kapacity čo som kdesi čítal
D. nový cestovný poriadok: je naozaj spravený dobre. Poďme po linkách:
1: klasika, víkendové ráno by som ešte niečo prijal doplniť
2: v Nozdrkoviach spokojnosť, hlavne trvať na preklade s 12 a 24; na úseku Beckovská - Sihoť (resp. nemocnica - Sihoť aj s linkou 28) to treba mať na zreteli pri ďalších úpravách.
3: veľmi dobre
4: Opatová má poriadnu linku MHD, otázne je skoré ukonenie; prijal by som niečo aspoň z iných liniek (8,24,28) čo by sa tam večer ešte otočilo prejazdovo
5: zatiaľ dobre, možno aj posilniť
6: výborne, do budúcna nosná linka
7/17: v niektorých časoch úplna paráda, ľudia sa s nimi ešte zoznamujú, upraviť nasadenie kĺbakov
8: neni o čom, super
11: najlepšie posilnenie, linka chodí naprataná, uvažoval by som niektoré kĺbové spoje z linky 1 možno naozaj dať na 11
12: pomaly sa to zlepšuje, úvod rozpačitý
13: prekvapivo výborne obsadená
22: nič moc zatiaľ, ale je to len doplnková linka po jej nezmyselnej redukcii v roku 2012
23: touto som nešiel ani ju poriadne nevidel
24: výborne vyťažená stále, asi nosná linka podľa prepravených ľudí, hodil by sa na ňu aj kĺbový voz
25: platí to čo o 23
27: platí to čo o 25
28: je na tom dobre, tie prázdne spoje na linke 23 sa ukázali, že na 28 to môže byť lepšie
50: zatiaľ som nemal česť
A. nástup všetkými dverami: chce to viac osvety, ľudia sa stále trepú dopredu s kartou, ja by som nástup s kartou prednými dokonca zakázal (okrem dobíjania). Vozidlá stoja citeľne kratšie na zastávke aj v špičke keď nasadá viac ľudí.
B. nové zastávky: žiaľ, mesto to zvládlo tak ako to vidíme, čiže tu je výsledok rozpačitý. Dobre sa ukazujú Noviny, ľudia si na linku 12 pomaly zvykajú. Chýba však hlavne Brnianska v priemyselnej zóne mesta, ktorú by isto využilo dosť ľudí a tiež Hroznová v obytnej časti Zlatoviec.
C. wi-fi je výborná; neviem ako je to s vyčerpaním tej kapacity čo som kdesi čítal
D. nový cestovný poriadok: je naozaj spravený dobre. Poďme po linkách:
1: klasika, víkendové ráno by som ešte niečo prijal doplniť
2: v Nozdrkoviach spokojnosť, hlavne trvať na preklade s 12 a 24; na úseku Beckovská - Sihoť (resp. nemocnica - Sihoť aj s linkou 28) to treba mať na zreteli pri ďalších úpravách.
3: veľmi dobre
4: Opatová má poriadnu linku MHD, otázne je skoré ukonenie; prijal by som niečo aspoň z iných liniek (8,24,28) čo by sa tam večer ešte otočilo prejazdovo
5: zatiaľ dobre, možno aj posilniť
6: výborne, do budúcna nosná linka
7/17: v niektorých časoch úplna paráda, ľudia sa s nimi ešte zoznamujú, upraviť nasadenie kĺbakov
8: neni o čom, super
11: najlepšie posilnenie, linka chodí naprataná, uvažoval by som niektoré kĺbové spoje z linky 1 možno naozaj dať na 11
12: pomaly sa to zlepšuje, úvod rozpačitý
13: prekvapivo výborne obsadená
22: nič moc zatiaľ, ale je to len doplnková linka po jej nezmyselnej redukcii v roku 2012
23: touto som nešiel ani ju poriadne nevidel
24: výborne vyťažená stále, asi nosná linka podľa prepravených ľudí, hodil by sa na ňu aj kĺbový voz
25: platí to čo o 23
27: platí to čo o 25
28: je na tom dobre, tie prázdne spoje na linke 23 sa ukázali, že na 28 to môže byť lepšie
50: zatiaľ som nemal česť
MA MHD
A, B, C: súhlasím
1: Áno, súhlas.
2: Áno, preklady sa určite nesmú rozbiť (nikde)
3: Dobre vyťažená, rovnako ako linka 13
4: s vyťaženosťou vybraných spojov predčila očakávania, v "x" aj "a" by som pridal večer po jednom pári spojov (zišlo by sa to nie len Opatovej, ale aj Saratovskej)
5: určite posilniť, jazdí plnšia ako L 7 a 17
6: na základe požiadaviek je potrebné viac spojov trasovať na zastávku Opatová, Družstvo. Cez víkend by nebol od veci 60 min. interval v úseku AS - SAD celý deň, nie len večer
7/17: poobede sú linky veľmi málo vyťažené. Poobednú premávku kĺbov a aj okružný spoj o 14. hodine na linke 7 a okružný spoj na linke 17 o 15.12 by som zrušil. Zmeny ráno zatiaľ nenavrhujem, nakoľko situáciu nepoznám. Pôjdem sa odviesť.
8: bez zmien
11: v čase 13-15 hod. by som nasadil minimálne jedno kĺbové vozidlo ako aj mierne posilnil spoje - na 20. min interval o 15. hodine. Na úkor liniek 7 a 17, čiastočne možno aj 1. Napríklad na spoj o 15.17 (odchod z Braneckého) ako aj mnohé ďalšie je nutné kĺb nasadiť!
12: súhlas. Čím ďalej, tým viac cestujúcich. Videl som už aj ranný spoj o 7. hodine a bol dosť plný.
13: Dobrá vyťaženosť. Zatiaľ bez zmien.
22: Nie práve najlepší, ale nutný doplnok L1. Zmeny nenavrhujem.
23: Podobne ako linky 7 a 17. Vozí vzduch.
24: podobne ako 11. Jedno kĺbové vozidlo by som odporúčal vyhradiť výlučne na L 11 a 24. Možno aj cez víkend.
25: Dobre vyťažená. Zmeny nenavrhujem.
27: zatiaľ som videl iba ranný spoj pre zamestnancov v "x" a ten bol slušne vyťažený.
28: ako tak dobre vyťažená. Možno by som napriek menšiemu záujmu predĺžil premávku aspoň o hodinu (v "x")
50: nešiel som s ňou ešte nikdy. Takže o nej neviem nič.
Rád privítam pripomienky k mojím pripomienkam.