Reply on: MA MHD #9646:
A pre ilustráciu vyťaženosti liniek 7 a 17 pridávam vyťaženosť zo včera: - najprv som cestoval kĺbovým spojov o 15.09 z Braneckého. V autobuse bolo po odchode z Braneckého 6 ľudí (2 tam vystúpili a dvaja nastúpili - vrátane mňa). Na zastávke Piešťanská vystúpili dvaja ľudia, ďalší dvaja pri OS Úspech a poslední dvaja pri SAD (vrátane mňa). Do priemyselného parku išiel spoj prázdny.
- pri čakaní pri SAD na spiatočný spoj som videl linku 17 (tento krát sólo okružný spoj na Juh). Pri SAD a VOD-EKU ani nezastal. V spoji bola jedna cestujúca.
- spiatočný kĺbový spoj (linka 7) som zahliadol pri odbočovaní na Zlatovskú. Keďže pri pohľade na autobus som nevidel žiadne postavy (od SAD sa to dá rozoznať - keďže cez autobus svietilo svetlo - bez prekážky tvaru postavy) predpokladám, že plný nebol. Nakoľko od zastávky VOD-EKO sa nepohol do príchodu L6, išiel som späť s ňou. Cez zadné sklo som sa pozeral, či sa tá kĺbová Karosa pohne, ale do 15:44 sa nepohla (potom sme už zahli na Veľkomoravskú). Pripomínam, že od SAD mala ísť 15.35.
Keď som sa o 15.55 pozrel na mojbus.sk, že kde ten spoj ukáže, tak sa už nezobrazoval hoci za 11 minút by na Juh neprišiel...
MA MHD
Takže úplne celú trasu nie, ale pochybujem, že v tých úsekoch, čo som neprešiel by bol nával.
Rannými spojmi som necestoval, ale mám to v pláne. Každopádne, môj nápad s presunom kĺbov na linky 11 a 24 sa týka najmä času 13 - 15 hod. v x. Videl som iba jeden ranný spoj linky 17, avšak bol prázdny. Pôjdem sa ešte povoziť! A teda aj spojom o 15.44.
Čo sa týka nástupu, úplne súhlasím. Veľa ľudí sa tlačí pri prvých a druhých dverách a pri ostatných je prázdno.