Rád by som vás poprosil o radu, prípadne o skúsenosti/nápady.
Aktuálne riešim s Útvarom dopravy možnosti prípadného osadenie mapy siete liniek MHD. Stále je možnosť, že niektorá z dotknutých strán bude proti a mapy sa konkrétne na prístrešky dostanú.
Každopádne, máte nejaký nápad ako by malo vyzerať finálne prevedenie mapy v prístreškoch? Či je vhodné uvažovať o kvalitne potlačenej samolepiacej fólii. Prípadne, či je vhodnejšie aplikovať tlač na tabuľku určitej hrúbky alebo do rámika pod sklo, tak ako to má napríklad Bratislava. Je to samozrejme otázka ceny, no aj tak by ma zaujímal váš názor, prípadne skúsenosť. Prípadne by mohli byť 2 typy v závislosti od frekventovanosti cestujúcich na danej zastávke. Mne sa nateraz javí aj kvalitná samolepiaca fólia ako vhodná možnosť. Neviem, nechám si prípadne poradiť.
Tu je tá bratislavská zastávka:
http://static.dnes24.sk/images/photoarchive/sized/700/2015/03/01/11026750-10205159184838164-270273533-n.jpg
Ďakujem veľmi pekne!
Aktuálne riešim s Útvarom dopravy možnosti prípadného osadenie mapy siete liniek MHD. Stále je možnosť, že niektorá z dotknutých strán bude proti a mapy sa konkrétne na prístrešky dostanú.
Každopádne, máte nejaký nápad ako by malo vyzerať finálne prevedenie mapy v prístreškoch? Či je vhodné uvažovať o kvalitne potlačenej samolepiacej fólii. Prípadne, či je vhodnejšie aplikovať tlač na tabuľku určitej hrúbky alebo do rámika pod sklo, tak ako to má napríklad Bratislava. Je to samozrejme otázka ceny, no aj tak by ma zaujímal váš názor, prípadne skúsenosť. Prípadne by mohli byť 2 typy v závislosti od frekventovanosti cestujúcich na danej zastávke. Mne sa nateraz javí aj kvalitná samolepiaca fólia ako vhodná možnosť. Neviem, nechám si prípadne poradiť.
Tu je tá bratislavská zastávka:
http://static.dnes24.sk/images/photoarchive/sized/700/2015/03/01/11026750-10205159184838164-270273533-n.jpg
Ďakujem veľmi pekne!
MA MHD
Knižný CP. Jeho vydanie je doplnok k službe verejnosti a preto by sa nemalo prihliadať len na to, či jeho predaj bude v zisku.
Nakoniec, tak dobre spravený knižný CP, ako ukázal dyspozytor, môže potencionálnych cestujúcich zaujať a dostať ich do MHD. Taktiež môžu zaujať aj mapy namiesto reklám. Takže tie "investície" môžu byť návratné.