Reply on: MA MHD #9646:
A pre ilustráciu vyťaženosti liniek 7 a 17 pridávam vyťaženosť zo včera: - najprv som cestoval kĺbovým spojov o 15.09 z Braneckého. V autobuse bolo po odchode z Braneckého 6 ľudí (2 tam vystúpili a dvaja nastúpili - vrátane mňa). Na zastávke Piešťanská vystúpili dvaja ľudia, ďalší dvaja pri OS Úspech a poslední dvaja pri SAD (vrátane mňa). Do priemyselného parku išiel spoj prázdny.
- pri čakaní pri SAD na spiatočný spoj som videl linku 17 (tento krát sólo okružný spoj na Juh). Pri SAD a VOD-EKU ani nezastal. V spoji bola jedna cestujúca.
- spiatočný kĺbový spoj (linka 7) som zahliadol pri odbočovaní na Zlatovskú. Keďže pri pohľade na autobus som nevidel žiadne postavy (od SAD sa to dá rozoznať - keďže cez autobus svietilo svetlo - bez prekážky tvaru postavy) predpokladám, že plný nebol. Nakoľko od zastávky VOD-EKO sa nepohol do príchodu L6, išiel som späť s ňou. Cez zadné sklo som sa pozeral, či sa tá kĺbová Karosa pohne, ale do 15:44 sa nepohla (potom sme už zahli na Veľkomoravskú). Pripomínam, že od SAD mala ísť 15.35.
Keď som sa o 15.55 pozrel na mojbus.sk, že kde ten spoj ukáže, tak sa už nezobrazoval hoci za 11 minút by na Juh neprišiel...
syko
Inak dosť veľa ľudí, zdá sa že najmä staršie ročníky, stále nastupujú prvými dvoma dverami. Dnes som išiel 24 zo Sihote 9:05, tak jedna pani vo vysokom veku dobiehala, nastúpila predposlednými dverami (kĺbové vozidlo, čiže tretie spredu) a hneď prosila jednu mladú slečnu, aby jej išla označiť nástup k druhým dverám ☺